Avainlippu

Jäsenyritys, tutustu uuteen aineistopankkiimme

Extranet ja sieltä löytyvä aineistopankki on tärkein jäsenyrityksillemme suunnattu palvelu. Kehitimme aineistopankkia yhdessä jäsenyritystemme kanssa vastaamaan paremmin jäsenillemme tarjottavan aineistomäärään vaatimuksia ja nyt uusi aineistopankki on avattu. Mikä on muuttunut vanhaan verrattuna? Minäpä kerron. 

Perustavan yhtenä vastuullisuustekona elämän kestävien kivien rakentaminen

Puhekielessä perustuksista ja betonielementeistä käytetään termiä kivi. Perustavan missio ”elämän kestäviä kiviä” yhdistetään siksi näkyvään lopputuotteeseen eli perustukseen tai betonielementtiin. Samalla sillä on kuitenkin syvällisempi tarkoitus; jokainen voi rakentaa oman elämänsä Perustavan tekemien kivien varaan. Ne ovat nimittäin suunniteltu kestämään isältä pojalle.

Jokaisen suomalaisen 10 euroa enemmän kotimaisiin valintoihin tarkoittaa lähes 300 miljoonaa euroa lisää verotuloja

Suomalaisen Työn Liiton käyttämä 10 euroa enemmän kuukaudessa kotimaisiin tuotteisiin ja palveluihin tarkoittaa vuositasolla 10 000 työpaikkaa -väite on suunnattu suomalaisille kuluttajille. Väite pohjautuu kansatalouden laskelmiin, joita Suomalaisen Työn Liitto on käyttänyt nostaakseen esiin suomalaisten tuotteiden ja palveluiden ostamisen vaikutukset työllisyyteen. Viesti on toki pelkistetty monimutkaisista panos-tuotos-laskelmiin pohjautuvista laskelmista.

Uudet Avainlippu-tuotteet ja -palvelut

Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille ja palveluille. Katso kattava lista uusista tuotteista ja palveluista, jotka saavat käyttää merkkiä.

Asuntosäätiö – Onnella on osoite

Asuntosäätiön toiminnan tarkoituksena on jo 70 vuotta ollut asuntopulan voittaminen ja yleisen asumistason kohottaminen. Viestintä- ja markkinointijohtaja Johanna Otranen kertoo lisää Asuntosäätiön toiminnasta.

Tekstiiliyritys Lennol uudistui ja suuntaa nyt voimakkaasti yritysmarkkinoille – Tavoitteena kirittää koko tekstiilialan vastuullisuutta

Eteläpohjalainen tekstiiliyritys Lennol Oy suuntaa jatkossa entistä vahvemmin B-to-B-markkinoille, ja keskittyy suunnittelemaan ja valmistamaan sisustustekstiilejä ja pehmusteita yrityksille sekä julkiselle sektorille. Uudessa konseptoidussa ja vastuullisesti tuotetussa yritysmallistossa on otettu huomioon erityisesti majoitusliikkeiden, päiväkotien ja huonekaluvalmistajien tarpeet.