suomalainentyö.fi sinivalkoinenvalinta.fi avainlippu.fi tervetuloameille.fi designfromfinland.com
Onhan_siina_Avainlippu_kamppis

Onhan siinä Avainlippu -kampanja 2020

Onhan siinä Avainlippu -kampanjan yritysyhteistyön tavoitteena on pysäyttää asiakas ostopäätöksen äärellä ja auttaa häntä tekemään arvovalinta. Kampanja motivoi suomalaiset ostamaan entistä enemmän Avainlippu-tuotteita ja -palveluita ja auttaa ymmärtämään sen suomalaisia työllistävä, vastuullinen vaikutus.

Haastamme nyt kaikki Avainlippua käyttävät yritykset mukaan nostamaan yhdessä esille Avainlippu-merkkiin, suomalaiseen valmistukseen ja työhön sekä työnantajuuteen liittyviä vastuullisuustekoja. Tulemme täyttämään somen hienoilla esimerkeillä suomalaisen työn vastuullisuudesta 17.3. alkaen. Tarjolla on niin ilmaisia aineistoja kuin maksullisia paketteja. Ilmaiset aineistot ovat ladattavissa extranetissa. Alla tietoa maksullisista yhteistyömuodoista.

Lisätietoja:
Merja Mantila, projektipäällikkö, merja.mantila@suomalainentyo.fi puh. 050 330 3640

Onhan_siina_Avainlippu

#vastuullisuuteko-paketti

Tarjoamme Avainlippu-yrityksille helpon tavan ottaa #vastuullisuusteko -teeman osaksi omaa markkinointiviestintäänsä. Peruspaketti sisältää:

  • Leima (sininen / nega -versiot)
  • Peruskuvia
  • Valmiita postausehdotuksia
  • Kolmesta yrityksen omasta kuvasta FB & IG/LinkedIn & Twitter -versiot (still-kuvat)
  • Kymmenelle ensimmäiselle kisa Avainlippu-merkin Facebook-kanavalla

Paketin hinta on 790 € + alv

Olen kiinnostunut
Niko_ja_Santtu_nelio

Niko ja Santtu oikeisiin töihin -vaikuttajayhteistyö

Tavoita nuorten kohderyhmä 16-24-vuotiaat kustannustehokkaasti ja hauskasti!

Niko ja Santtu ovat suosittuja tubettajia, jotka tavoittavat kymmeniä tuhansia nuoria/nuoria aikuisia. Marraskuussa 2019 julkaistiin Niko ja Santtu oikeisiin töihin -tubettajayhteistyön ensimmäinen video, jossa oli mukana kolme yritystä. Video sai huiman suosion, lähes 250 000 katselua. Toteutamme tämän vuoden maaliskuussa ja lokakuussa poikien kanssa uudet videot Avainlippu-yritysten kanssa. Tulisivatko Niko ja Santtu vierailulle sinun yritykseesi?

Yhteistyön hinta 3 900 € + alv

Olen kiinnostunut
jaakiekko_kultajuhla

Jääkiekon MM2020-kisayhteistyö

Tavoita kansa, joka jännittää, tuleeko Suomesta jälleen jääkiekon maailmanmestari!

MM2020-kisayhteistyöpaketti myytiin loppuun, mutta ei hätää. Uusi mahdollisuus on nyt saatavilla.

Olemme ostamassa Avainlipulle mainosspotteja jääkiekon MM2020-kisojen teknisten aikalisien eli Power Breakien mainoskatkoilla. Niillä on todella isot katsojamäärät eli Suomen peleillä keskimäärin miljoona katsojaa. Yhteistyömme kontaktitakuu on kohderyhmässä 25-44v 59 TRP.

Katkotunniste kestää 45 s, josta meidän mainoksemme pituus on 30 s. Otamme mukaan 3 yritystä, jolloin Avainlipun viestillä on koko ajan 1/3 näytöstä ja lopulla 2/3 näytöllä pyörii yritysten 10 sekunnin mittaiset mainokset. Mainoksia tulee kolme eli yksi per peli (alustavasti Suomi-USA, Suomi-Italia, Suomi-Kazakstan).

Yhteistyön hinta on vain 16 900 € + alv sisältäen tuotannon (pelkän mediatilan normihinta on yli 30 000 €). Mahdollisuus myös 5 sekunnin spottiin hintaan 8 700 € + alv. Nyt on siis mahdollisuus saada edullisesti oma viestinsä TV-mainontana halutuimmassa paikassa.

Olen kiinnostunut
Maiju_Voutilainen_nelio

Vaikuttajayhteistyö Maiju Voutilaisen kanssa

Suomen ykkösvaikuttajiin ja vloggaajiin kuuluva Maiju Voutilainen tutustuu Avainlippu-tuotteisiin ja palveluihin teemalla“ Vastuullisuutta etsimässä” ja nostaa erilaisia mahdollisuuksia olla vastuullinen kuluttaja. Mukana videolla kolme yritystä.

Yhteistyön hinta 3 500 € + alv

Radiokampanja toukokuussa

Kuluttajat arvostavat kotimaisuutta. Nostetaan esille arjen ja juhlan vastuulliset suomalaiset tuotteet ja palvelut toukokuussa!

Jatkamme hyväksi todettua linjaa radiossa. Tuotamme ohjelmatyyppisiä radiomainoksia, joissa haastatellaan Avainlippu-yrityksen edustajaa. Radiokampanjamme tavoittaa sadat tuhannet suomalaiset. Valittavana ytimekäs 35 sekunnin tai syvemmälle menevä 50 sekunnin spotti. Kanavina SuomiPop, Radiorock, Loop, Radio Aalto, Helmi ja Hitmix.

Yhteistyön hinta on 5 400 € + alv sisältäen käsikirjoituksen, tuotannon ja mediatilan.

Yhteismainokset Kotiliedessä, Annassa ja Tekniikan Maailmassa

Teemme eri teemoilla yhteisilmoituksia Suomen johtavimmissa aikakauslehdissä Annassa, Kotiliedessä ja/tai Tekniikan maailmassa. Samassa ilmoituksessa on neljä Avainlippu-yrityksen tuotetta, jolloin myös jaamme kustannukset.

Hinnat (sis. tuotannon yrityksen omasta kuvasta):

Tuote yhdessä lehdessä 1 300 € + alv

Tuote kahdessa lehdessä 2 400 € + alv

Tuote kolmessa lehdessä 3 300 € + alv

Tuote neljässä lehdessä 3 960 € + alv

Joulun parhaat vastuulliset valinnat

Joulukampanjan kohderyhmänä ovat päivittäistavaraostajat. Edellisen vuoden tapaan teemme ohjelmayhteistyötä Radio SuomiPopin kanssa, ja Avainlippu-yritykset voivat kiinnittyä teemaan radiospotein. Parhaat Avainlippu-joululahjat -kisa oli menestyksekäs, ja yhteistyöhön otetaan mukaan muutama radiokampanjassa mukana oleva ja joululahjaksi soveltuva tuote.

hyvät-yritykset

Hyvät yritykset näkyviksi -kampanja 2020

Hyvät yritykset näkyviksi -kampanja nostaa esiin ympäristöstä ja yhteiskunnasta huolehtivat, hyvää tekevät yhteiskunnalliset yritykset. Kampanja näkyy medioissa, ja sen kohderyhmänä ovat kuluttajat ja julkiset hankkijat.

TULOSSA MYYNTIIN

Lisätietoja:
Niina Ollikka, markkinointipäällikkö, niina.ollikka@suomalainentyo.fi puh. 040 674 8773

design from finland_ylakuva_saaristo

Explore Finnish Design 2020

Design from Finland –jäsenyrityksien yhteiskampanja, joka käynnistyi joulukuussa 2018. Päämediana toimii Blue Wings -lehti, jonka lisäksi yritykset ovat mukana verkkosivuilla designfromfinland.com koko kampanjan ajan.

KAIKKI PAIKAT ON VARATTU

Lisätietoja:
Johanna Lahti, markkinointipäällikkö, johanna.lahti@suomalainentyo.fi
puh. 040 591 6143

Kampanja verkossa