
2018 Merkit esiin!
Vuoden 2018 keväällä lanseerattiin kolmivuotinen kampanja ”Onhan siinä Avainlippu”. Kampanjan tavoitteena on aktivoida yritysten asiakkaita ostopäätöksen hetkellä tarkistamaan, onko tuotteessa tai palveluntuottajalla Avainlippu, muistuttaa yhteisestä arvopohjasta, nostaa ylpeästi esiin suomalaista työtä ja sitä kautta Avainlippua siihen asemaan, mikä sillä tunnettuna ja arvostettuna brändinä on. Kampanjassa oli v. 2018 mukana yli 700 yritystä.
Design from Finland -merkin Explore Finnish Design -kv-kampanja lanseerattiin loppuvuodesta. Kampanja kutsuu kansainvälisen yleisön rohkeasti tutustumaan suomalaiseen muotoiluun ja designiin erilaisten luontoteemojen kautta, ja se näkyy mm. Blue Wings -lehdessä ja somessa koko vuoden 2019.
Elo–syyskuussa toteutettiin Yhteiskunnallinen Yritys -merkin Hyvät yritykset näkyviksi -kampanja, joka nosti esiin yhteiskunnallista ja ekologista hyvää tekevät yhteiskunnalliset yritykset. Kampanja kuului radiossa ja näkyi sekä verkossa että somessa. Kampanjassa oli mukana yli 60 merkinhaltijayritystä.