Avainlippu

Uudet Avainlippu-tuotteet ja -palvelut

Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille ja palveluille. Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa. Katso kattava lista uusista tuotteista ja palveluista, jotka saavat käyttää merkkiä.

Oulun Energia: Höyrykoneesta innovatiiviseksi energiakonserniksi

Oulun Energian tarina alkoi vuonna 1889, kun ensimmäiset sähköiset katuvalot syttyivät Oulussa. Pienestä höyrykoneesta ja muutamasta katulampusta on kasvanut 400 asiantuntijan kotimainen energiakonserni, joka uskoo ympäristöystävällisten energiaratkaisujen tuotteistamisen ja tarjonnan olevan energiayhtiöille kunnia-asia.

Tapettitehdas hurmaa jopa Hollywoodissa – Avoimet ovet 3.10.

Akaassa, Nahkialanjärven rannalla sijaitsee vuonna 1930 perustettu Pihlgren ja Ritola Oy, eli Tapettitehdas. Suomalaisen Työn Liiton Tervetuloa meille -viikolla Tapettitehdas avaa ovensa yleisölle torstaina 3.10. Tule näkemään, kuinka Hollywood-leffoissakin pilkahtavat, uniikit tapetit valmistuvat.

Uudet Avainlippu-tuotteet ja -palvelut

Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille ja palveluille. Avainlippu kertoo, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa ja työllistää Suomessa. Katso kattava lista uusista tuotteista ja palveluista, jotka saavat käyttää merkkiä.

On aika jälleen avata ovia Tervetuloa meille -viikolla

Tervetuloa meille -viikkoa vietetään 30.9.-6.10.2019 kolmannen kerran. Se on Suomen suurin avointen ovien tapahtuma, jossa tarkoituksena on nostaa esille suomalaista osaamista ja työtä. Viikon aikana yritykset ja yhteisöt avaavat ovensa sidosryhmilleen ja järjestävät erilaisia tapahtumia. Tempaus on avoin kaikille Suomen yrityksille ja yhteisöille.

Tutkimus: Vastuullisuus ohjaa kuluttamista entistä voimakkaammin – myös suomalaiset yritykset tarjoavat hyviä mahdollisuuksia suosia ekologisempaa elämäntapaa

Suomalaiset haluavat ostaa vastuullisesti tuotettuja tuotteita ja palveluita. Vastuullisuuden merkitys korostuu erityisesti nuorten naisten kohdalla. Kotimainen tuote tai palvelu on vastuullinen valinta, joka luo työtä ja hyvinvointia Suomeen. Neljä viidestä suosii kotimaisia tuotteita ja palveluntarjoajia ostopäätöksissään aina kuin mahdollista.