Avainlippu

Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritys: näihin merkin käyttöön liittyviin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, kun ulkoistat markkinointiviestinnän

Monet yritykset ulkoistavat markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän toimenpiteitä yhteistyökumppaneilleen. On usein tarkoituksenmukaista käyttää ulkopuolista ammattitaitoa, mutta se vaatii myös erinomaista viestin kulkua osapuolten välillä. Suomalaisen Työn Liiton merkkeihin liittyy useita noudatettavia sääntöjä sekä hyödyllisiä vinkkejä, jotka kannattaa avata myös ulkoisille kumppaneille.

10 eurolla 10 000 työpaikkaa

Koronatilanteessa yritykset ovat ahtaalla, kun kassavirrat tyrehtyvät. Lomautukset vavisuttavat ihmisten taloutta ja epävarmuus on vallitseva tila. Näinä aikoina on erityisen tärkeää, että kohdistamme ostomme suomalaisiin tuotteisiin ja palveluihin. Jos jokainen suomalainen ostaisi 10 eurolla kuussa suomalaisia tuotteita ja palveluita, voisimme säilyttää jopa 10 000 työpaikkaa. Mutta mihin tämä laskelma perustuu?

Touchpoint on mukana rakentamassa kiertotalouslaitosta Suomeen

Työvaatetoimittaja, Avainlippu- ja Design from Finland -merkinhaltija Touchpoint on mukana kiertotalousyritys Rester Oy:n hankkeessa, jossa rakennetaan Paimioon poistotekstiililaitos. Vuoden 2021 alussa valmistuva laitos tulee mahdollistamaan yritysten poistotekstiileille suljetun kierron palvelun ja valmistamaan poistotekstiilistä uutta raaka-ainetta. Hankkeen taustalla on joukko tekstiilialan edelläkävijöitä, Touchpointin lisäksi muun muassa leikkuujätteestä tekstiilejä valmistava Pure Waste.