Avainlippu

Kotimaisen luottokumppanin tunnistaa Avainlipusta!

Elämme ainutlaatuisen elämämme ainutlaatuisia aikoja. Tämän ainutlaatuisen ajan erikoisuus on kasvava epävarmuus, joka ruokkii pidättäytymistä investoinneista ja etenkin kuluttajien kohdalla uuden asunnon hankinnasta. Vakaus ja vakavaraisuus ovat nyt arvostettavia ominaisuuksia.

Tervetuloa meille -viikko avaa ovet suomalaisiin yrityksiin

Suomalaisen työn liiton organisoima Tervetuloa meille! -viikko järjestetään 2.–8.10. Suomen suurin yritysten yhtäaikainen avointen ovien tapahtuma auttaa yrityksiä lisäämään tunnettuuttaan sekä tuomaan esille suomalaista osaamista. Tapahtumaviikolle on tilausta, sillä suomalaiset pitävät tärkeänä, että yritykset viestivät avoimesti vastuullisuudesta sekä työllistävästä vaikutuksesta.

Uusia Avainlippu-merkin käyttäjiä

Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille, tuoteryhmille ja palveluille. Katso kattava lista uusista tuotteista ja palveluista, jotka saavat käyttää merkkiä.

Kotimaiset verkkokauppiaat kertovat: Avainlippu auttaa erottautumaan ulkomaisista verkkokaupoista

Suomalaisen Työn Liitto on lanseerannut Avainlipusta oman version suomalaisille verkkokaupoille, koska kotimaisuus tuo tutkimusten mukaan selkeää kilpailuetua ulkomaisiin verkkokauppoihin nähden. Kuluttajat kokevat toisinaan myös hankalaksi erottaa kotimaiset verkkokaupat ulkomaisista, minkä lisäksi verkko on pullollaan huijaussivustoja. Verkkokauppiaat ovatkin ottaneet uuden ”Suomalainen verkkokauppa” -Avainlippu-merkin ilolla vastaan.

Katsaus suomalaiseen verkkokauppaan 2023

Katsaus suomalaiseen verkkokauppaan -raportti antaa eväitä verkkokauppiaille kehittää verkkoliiketoimintaansa pohjautuen laajaan tutkimusaineistoon verkkokaupan kehittymisestä maailmalla ja Suomessa. Lisäksi raportissa tarkastellaan suomalaisten kulutus- ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia arvoja sekä muita tekijöitä, joita verkkokauppiaiden on hyvä ottaa huomioon kehittäessään toimintaansa.