Ajankohtaista aiheesta: Design from Finland

Tutkimus: Nuoret arvostavat kodin rauhaa suuria ikäluokkia enemmän

Suomalaisen Työn Liiton tutkimus osoittaa, että koti merkitsee suomalaisille enemmän kuin vain konkreettista paikkaa, jossa asutaan. 18–22-vuotiaista suomalaisista peräti 59 prosenttia pitää kotia rauhoittumispaikkana. Kodin hankintoja tehtäessä tärkeimmät kriteerit ovat hinta ja laatu. Suomalaiset haluaisivat koteihinsa ennen kaikkea lisää tilaa.

KOTI huoneet, yritykset ja tuotteet

KOTI on elämyksellinen ja kodinomainen ympäristö Habitare-messuilla kotiin kuuluvine huoneineen. Yhteistyökumppanina mukana monta mahtavaa yritystä sekä lisäksi nähtävissä paljon yksittäisiä suomalaisia tuotteita. KOTI-konseptin tuotteille tai palveluille on myönnetty Design from Finland – tai Avainlippu -merkki. Tässä näet jokaisen KODIN huoneen tarjonnan. Klikkaa kuvia suuremmaksi!

Design from Finland -merkkejä myönnetty

Kesäkuun kokouksessa Design from Finland -merkin sai taas suuri joukko muotoilua hyödyntäneitä yrityksiä eri puolilta Suomea. Kurkkaa kattava lista viimeisimmäksi myönnetyistä merkeistä alta.

Yli 60 yritystä toteuttaa suomalaisen KOTI-konseptin

Syksyn 2016 Habitare-messuille rakentuu ennennäkemätön kokonaisuus, kun yli 60 yritystä rakentaa ja sisustaa 360 neliömetrin osastolle kokonaisen kodin. KOTI on Suomalaisen Työn Liiton konsepti, joka on osoitus Suomesta löytyvästä monipuolisesta osaamisesta.

Design from Finland -merkkejä myönnetty

Huhtikuun kokouksessa Design from Finland -merkin sai ennätyksellisen suuri joukko muotoilua hyödyntäneitä yrityksiä eri puolilta Suomea. Iso joukko vaatteita ja asusteita merkinsaajina sekä muutama uusi toimialavaltaus. Kurkkaa kattava lista viimeisimmäksi myönnetyistä merkeistä alta.