Lumene sijoittui ensimmäiseksi Finfact Oy:n toteuttamassa FACTUM-myymälätutkimuksessa, jossa suomalaiset myymälät antoivat palautetta 52 tärkeimmälle tavarantoimittajalleen elintarvike- ja non food -tavarakategorioissa.
Lumene sijoittui tutkimuksessa ensimmäiseksi. Tutkimuksessa olivat mukana muun muassa L’Oréal, Procter & Gamble, Beiersdorf ja muita kosmetiikka-alan suuria kansainvälisiä toimijoita.
Lumene sai korkeat pisteet erityisesti merkin tärkeydestä, edustajatyöstä, menekinedistämisestä ja konsulenteistaan.
”Olemme tuloksesta todella ylpeitä. Olemme pyrkineet parantamaan toimintaamme ja myyntiorganisaatiotamme jatkuvasti, ja on hienoa nähdä, että tavoitteellinen kehitystyömme on tuottanut tulosta”, sanoo Lumenen Suomen myyntikentän toiminnoista vastaava National Sales Manager Tomi Puusaari.
Finfact Oy:n toteuttamaan tutkimukseen vastasivat K-Citymarket, Anttila, K-Supermarket ja Sokos. Vastaukset kerättiin nettitutkimuksella yli 600 kaupan päätöksentekijältä, jotka arvioivat muun muassa yhteistyökumppaneidensa merkin tärkeyttä ja markkinointia, yhteistyön tavoitteellisuutta ja yhteydenpitoa, informaation sisältöä, myynnin kasvattamista, tuoteryhmien kehittämistä ja menekinedistämistä, konsulentteja ja hyllytysapua.
Lisätietoja
National Sales Manager Tomi Puusaari
puh. 040 7588071
Pohjoisen Luonnon Voima – Tieteen Jalostamana
Pohjoisen luonnon ankarissa olosuhteissa vain elinvoimaisimmat marjat menestyvät. Nämä maailman vaikuttavimmat, villit raaka-aineet ovat täynnä antioksidantteja ja vitamiineja. Asiantuntijamme yhdistävät marjojen ainutlaatuisen tehon ja uusimman teknologian kosmetiikkatuotteisiimme, jotka tuovat esille säteilevän, luonnollisen kauneutesi.