Ajankohtaista aiheesta: suomalainen design

Käyttäjälähtöisyys on tämän päivän laatua

Suomalaisen Työn Liiton kyselytutkimuksen mukaan suomalaiset ovat varsin laatutietoisia, sillä peräti kaksi miljoonaa yli 15-vuotiaista suomalaisista kiinnittää kulutuspäätöksissään yhä enemmän huomiota laatuun. Laadun merkitys korostuu varsinkin itselle tärkeiden asioiden kohdalla, kun taas hinta ohjaa kulutusta vähemmän tärkeissä ostopäätöksissä. Suomalainen laatu esittäytyy jälleen ensi viikolla Habitare-messuilla Helsingin Messukeskuksessa.

Suomalainen design saa paraatipaikan San Franciscon tunnetuimmassa kauppakeskuksessa

Suomalainen design nousee joulukuussa paraatipaikalle Yhdysvaltojen San Franciscossa 4.-24.12., kun kaupungin tunnetuin ostoskeskus Westfield San Francisco Centre järjestää suomalaista designia, muotia ja lifestyle-tuotteita esittelevän näyttelyn Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi. Keskeisellä paikalla käynnistyvä näyttely tarjoaa yli 40 suomalaisyritykselle erinomaisen mahdollisuuden kasvattaa tunnettuuttaan erittäin ostokykyisessä Piilaaksossa. Näyttelyssä on mukana huikeat 16 Avainlippu- ja Design from Finland -yritystä.