Yliopiston Apteekki nousi kolmanneksi Suomen parhaiden asiakaspalvelijoiden listalla

Yhteiskunnallinen yritys -merkkiä kantava Yliopiston Apteekki nousi kärkikolmikkoon Suomen parhaiden asiakaspalveluorganisaatioiden listalla, jonka Taloustutkimus julkisti 11.12.2017.

Viime vuonna Yliopiston Apteekki sijoittui samassa tutkimuksessa neljänneksi ja edellisvuonna viidenneksi.

”Vuosi vuodelta parantunut sijoituksemme osoittaa, että asiakkaamme ovat kokeneet palvelumme kehittyvän oikeaan suuntaan. Haluamme huolehtia yksilöllisesti jokaisen asiakkaan terveydestä ja hyvinvoinnista”, Suomen apteekkiliiketoiminnasta vastaava johtaja Mirka Korhonen sanoo.

Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2017:
1. Kirjasto
2. Alko
3. Yliopiston Apteekki
4. POP Pankki
5. OP-Pohjola-ryhmän osuuspankit

Taloustutkimuksen toteuttamassa Kansallisessa Asiakaspalvelupalautetutkimuksessa 2017 on kysytty kuluttajien mielipiteitä yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiakaspalvelusta. Tutkimuksessa vastaajat ovat ottaneet kantaa muun muassa ensivaikutelmaan, odotus- ja asiointiaikaan, hinta-/laatusuhteeseen, asiantuntemukseen ja halukkuuteen käyttää palvelua uudestaan.

Lisätietoja:
Mirka Korhonen
johtaja, Yliopiston Apteekki, Suomen apteekkiliiketoiminta
p. 09 5420 4559, mirka.korhonen@ya.fi

Yliopiston Apteekki on yksi Suomen parhaista palveluyrityksistä (Taloustutkimus), joka palvelee asiakkaita 17 apteekin lisäksi myös verkossa ja puhelimessa (24 H). Yliopiston Apteekki on yhteiskunnallinen yritys, jonka koko voitto käytetään tutkimuksen ja opetuksen hyväksi.