Järjestämme kevätkaudella 2022 luovan kumppanimme LM Somecon kanssa neliosaisen sosiaalisen median koulutussarjan, jossa käsitellään sosiaalista media eri näkökulmista. Koulutus on tarkoitettu Suomalaisen Työn Liiton jäsenyrityksille ja se on veloitukseton, eli nyt kannattaa hyödyntää tämä mahtava jäsenetu.
Koulutus koostuu neljästä kahden tunnin moduulista, joiden sisältöinä ovat sosiaalisen median suunnittelu ja mittaaminen, katsaus kanaviin, työnantajabrändi sekä vuorovaikutus ja asiakaspalvelu somessa. Kouluttajina toimivat LM Somecon kokeneet kouluttajat.
Ensimmäinen koulutus pidettiin 27.1., ja sen tallenne on katseltavissa ja esitysmateriaalit ladattavissa liiton extranetin aineistopankissa. Koulutuksesta saadun palautteen mukaan koulutus herätti innostusta ja osallistujat saivat vinkkejä ja työkaluja oman sosiaalisen median suunnitteluun.
”Koulutus herätti paljon ajatuksia ja innosti pohtimaan aihetta oman yrityksen osalta entistä syvemmin.”
”Erittäin ajankohtainen aihe ja hyvin ammattitaitoinen ja hyvin valmisteltu esitys.”
”Oli hyvä setti strategiasta sisältöön ja kanaviin. Monipuolista tietoa.”
Koulutussarjan seuraavat osat käsittelevät:
10.2. Osa 2: Katsaus kanaviin
Koulutuksen toisessa osassa käymme läpi Facebookin, Instagramin, Twitterin ja LinkedInin nykytila ja tuoreet uudistukset, yleisimpiä käyttötapoja, sisältöideoita sekä mainonnan mahdollisuudet pähkinänkuoressa.
17.3. Osa 3: Digitaalinen työnantajabrändi ja rekrytointi
Kolmannessa osiossa käsittelemme työnantajabrändin rakentamista sosiaalisessa mediassa, kanavien roolia osana talent marketingia, sekä miten henkilöstö voi olla mukana rakentamassa brändiä.
7.4. Osa 4: Vuorovaikutus ja asiakaspalvelu somessa
Koulutussarjan viimeisessä osiossa käymme läpi sosiaalisen median vuorovaikutuksen mahdollisuuksia, brändin/yrityksen läsnäoloa kanavissa sekä asiakaspalvelua ja hankalia tilanteita.
Mikäli et ole vielä liiton jäsenyritys, liity mukaan täältä »
Katso kaikki liiton jäsenedut »