Työnantajabrändi syntyy ihmisten välisissä kohtaamisissa, joihin sosiaalinen media ja muut digitaaliset kanavat tarjoavat yhden oivallisen alustan. Brändiä ei luoda pelkillä rekrytointikampanjoilla, vaan työntekijä- ja hakijakokemukseen aidosti panostamalla ja näistä suunnitelmallisesti viestimällä. Parhaiden osaajien houkuttelemiseksi työnantajakuvan systemaattinen rakentaminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt.
Ajankohtaista aiheesta: Rekrytointi
Seitsemän toimijan yhteinen Pop up -rekry kutsuu tutustumaan Helsingissä
Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset yhdistävät voimiaan ensimmäiseen yhteiseen työnantajatapahtumaan.
Suomalaisen Työn Liitto hakee Design from Finland -merkin kansainvälisille projekteille tuottajaa
Tarvitsemme toimeliaan tyypin, kätevän käsiparin, positiivisen persoonan, ajattelevat aivot sekä oivallisen organisaattorin toteuttamaan Design from Finland -jäsenyritysten kansainvälistymisen tueksi tehtäviä projekteja Suomalaisen Työn Liitossa. Toimit […]