suomalainentyö.fi sinivalkoinenvalinta.fi avainlippu.fi tervetuloameille.fi
Skip to content
suomalaisen_tyon_liitto avainlippu design_from_finland

Suomalaisen työn puolesta

  • Yhteystiedot
  • sv
  • en
  • Kirjaudu extranettiin
  • Etusivu
  • Yrityksille
    • Avainlippu
    • Design from Finland
    • Yhteiskunnallinen Yritys
    • Merkkien käyttöehdot
    • Tee hakemus
    • Merkkitesti
    • Jäsenedut
    • Jäsenmaksut
    • Yritysyhteistyö
  • Kuluttajille
    • Näyteikkuna
  • Päättäjille
  • Medialle
    • Mediaseuranta
  • Tietoa meistä
    • Jäsenyritykset
    • Toimielimet
    • Strategia
    • Vastuullisuus
    • Hyvä hallintotapa
    • Säännöt
    • Historia
    • Henkilökunnan esittely
    • Usein kysytyt kysymykset
  • Uutishuone
    • Uutiset
    • Tiedotteet
    • Blogi
    • Tutkimukset
  • Tapahtumat
  • Teemat
    • Suomalainen verkkokauppa
    • Kansainvälisyys
    • #vastuullisuusteko
    • Merkityksellinen ja arvokas työ
  • Yhteystiedot
  • Extranet
Blogi 24.9.2021

Yhteiskunnallinen Yritys -merkki uudistuu

Pian tulee vuosikymmen siitä, kun Yhteiskunnallinen Yritys -merkki lanseerattiin kertomaan siitä, että yritys on perustettu yhteiskunnallista tarkoitusta varten ja voitosta suurin osa kanavoituu yhteiskunnalliseen hyvään. Merkin yhteistä hyvää tekevä ja osoittava missio ei ole muuttunut vuosien varrella, maailma sen sijaan on paljon. Vaatimukset tässä ajassa ovat erilaiset kuin kymmenen vuotta sitten. Siksi on aika esitellä uusi Yhteiskunnallinen Yritys -merkki!

Vastuullisuus, yhteiskunnallisuus, suomalaisuus ja yhteisöllisyys ovat tämän päivän vahvoja arvoja. Tulevaisuudessa menestyvät ne yritykset, jotka toimivat vastuullisesti ja rakentavat parempaa maailmaa – sekä pystyvät osoittamaan sen. Yhteiskunnallinen Yritys -merkille ja sen näkyvyydelle on entistäkin kovempi tilaus. 

Yhteiskunnallinen Yritys -merkki oli syytä päivittää sopivaksi tähän aikakauteen – niin visuaaliselta ilmeeltään kuin kriteereiltäänkin. Uudistus on enemmän kuin tarpeen, sillä aiempi merkki ei toimi tämän päivän vaatimusten mukaisesti, eli optimaalisesti digikanavissa. Logouudistusprojektissa oli mukana jäsenyrityksiämme ja yhdessä päädyimme versioon, joka on ilmeeltään vahvempi ja toimii somessa ja digissä entistä paremmin. Uudistunut logo on eteenpäin suuntaava, dynaaminen ja uskottava. Siitä välittyy suomalaisuus ja lisäksi se on helposti ymmärrettävissä ja siten paremmin jäsenyritystensä käytettävissä. Myös merkin viesti, Vastuuna yhteinen hyvä, toimii uudessa logossa ja tässä ajassa. Merkin avulla haluamme edelleen tuoda esille yhteiskunnallisia yrityksiä, joilla on arvot kohdallaan ja vastuuna yhteinen hyvä. Näitä yrityksiä on reilu 260 ja moni niistä löytyy sinivalkoinenvalinta.fi -palvelusta.  

Logouudistuksen yhteydessä myös merkin kriteereitä on tarkennettu. Merkin ensisijaisissa kriteereissä painotetaan yhteiskunnallisen hyvän tuottamisen avoimuutta ja voiton käyttämistä tavoitteen mukaisesti sekä niiden kirjaamista. Toissijaisissa kriteereissä painotetaan yhteiskunnallisen haasteen ratkaisutapaa sekä liiketoiminnan avoimuutta ja hyvää hallintotapaa. Katso tarkemmat myöntämisperusteet Yhteiskunnallinen Yritys -merkin säännöistä. 

Näillä päivityksillä teemme yhdessä yhteiskunnallisesta yrittämisestä entistä näkyvämmän, vaikuttavamman ja vastuullisemman. Tuodaan yhdessä hyvää tekevät vastuulliset yritykset esille ja Yhteiskunnallinen Yritys -merkki ylpeästi näkyviin.  


Niina Ollikka
Markkinointipäällikkö, Yhteiskunnallinen Yritys -merkki
www.yhteiskunnallinenyritys.fi 

Kommentoi

Jaa artikkeli

Tweet
« EDELLINEN: Avoin kirje päättäjille: Kuntapäättäjä – hankintaan työtä Suomeen!
SEURAAVA: Kaikilla on täsmätyökykyä »

Kirjoittaja

Niina Ollikka

markkinointipäällikkö, Design from Finland -merkki ja Yhteiskunnallinen Yritys -merkkiniina.ollikka(a)suomalainentyo.fi040 674 8773

Niina Ollikka työskentelee Suomalaisen Työn Liiton Design from Finland -merkin ja Yhteiskunnallinen Yritys -merkin markkinointipäällikkönä. Koulutustaustaltaan Niina on valtiotieteiden maisteri ja opinnot painottuivat sosiaalipsykologiaan ja viestintään. Aikaisemmat työvuodet ovat kuluneet markkinointiviestinnän parissa mm. operaattori- ja finanssialalla.

Toimenkuvat ja vastuualueetYhteiskunnallinen Yritys -merkin asiantuntija, merkin kehittäminen ja markkinointi, yritysyhteistyö sekä merkkihakemusten käsittely. Design from Finland -merkin kehittäminen ja markkinointi.
Lue lisää Niinan työstä liitossa
Verkostoidu LinkedInissä
Lue lisää käyttäjältä

Avainsanat

LogoSuomalaisen Työn LiittoYhteiskunnallinen Yritys -merkki

Blogi

  • 2013
    • Syyskuu
      • Kohti Habitarea
      • Kuinka kunta kuluttaa?
      • Oppia Amerikasta? Miksi Buy American on taas iso juttu?
      • Ihminen ja kone
    • Lokakuu
      • Yhteiskunnalliset yrittäjät - haaveilijoita, hulluja vai helmiä?
      • Tervetuloa historian ensimmäiselle Robottiviikolle!
      • Luksus, oi luksus missä olet
      • Kun meidän äiti robotin osti
    • Marraskuu
      • Millä muotoilun askelmalla olet?
      • Trendien ja muodin pyörteissä
    • Joulukuu
      • Robotisaatio tulee! Oletko valmis?
      • Muista joulunakin lähimmäistäsi kotimaisella tuotteella
  • 2014
    • Tammikuu
      • Hyvä Yritys vai hyvä yritys?
      • Haluatteko kuulla salaisuuden?
      • Avainlippu korkealle
    • Helmikuu
      • Ei se työ, vaan se yhteistyö
      • Myytävänä vähän käytetty, hyvin pidetty merkki
    • Maaliskuu
      • Nuoretko laiskoja vai työtä arvostavia ja ahkeria?
      • Kotimainen ruoka on hintansa väärti
      • Asiakas haluaa olla osa tarinaa
    • Huhtikuu
      • Helvetin ja taivaan keskellä
      • Kuka sanoo kyllä suomalaiselle työlle?
    • Toukokuu
      • Tiedätkö yhteiskunnallisen jalanjälkesi?
    • Elokuu
      • Mielekäs työ tekijälle ja tuottava työ yhteisölle
      • Design from Finland nähdään jälleen Habitaressa
      • Työtä kotimarkkinoille
    • Syyskuu
      • Revitäänkö tuottavuus selkänahasta?
      • Kokeilukulttuuri koulutuksen keskiöön
      • Mitä saa 10 miljoonalla eurolla?
    • Lokakuu
      • Tulevaisuuden johtamisen uudelleensanoittajana ihminen
      • Työ automatisoituu, mutta miten käy työn tekemisen?
    • Marraskuu
      • Teollisuusyritysten muuttuva innovaatioympäristö
    • Joulukuu
      • Älä dissaa designia
      • FRENN - suomalaisella työllä maailmalle
  • 2015
    • Tammikuu
      • Uusasiantuntijuus tuo isoihin yrityksiin startup-henkeä
    • Maaliskuu
      • Panosta designiin, tulosta viivan alle
      • Hintasotaa vai parempaa asiakaskokemusta?
      • Miten merkityksellinen ja arvokas työ rakentuu?
    • Huhtikuu
      • Avainlipun viisikymmentä merkillistä vuotta
      • Vastuuta suomalaisen työn tulevaisuudesta ei voi ulkoistaa
      • Osta työtä Suomeen!
      • Ilo irti suomalaisesta työstä!
    • Toukokuu
      • Tuottavuuden hopealuotia ei ole olemassa
    • Heinäkuu
      • Kuka kissan hännän nostaisi…
    • Syyskuu
      • Liikevoitto ei ole ainoa menestyksen mitta
      • Uudenlaisilla liiketoimintamalleilla yhteiskunnallista hyvää ja uusia työpaikkoja
      • Tuottavuus syntyy merkityksestä ja sähläämisen vähentämisestä
      • Suomalaisen ruuan tulevaisuus omissa käsissämme
      • Saako suomalaisesta muotoilusta olla ylpeä?
    • Joulukuu
      • Ihana, kiireinen ja krääsäinen joulu vai jotain muuta?
      • Yhteiskunnalliset yritykset luovat kasvua ja valinnanmahdollisuuksia
  • 2016
    • Tammikuu
      • Toinen näkökulma työllisyyteen Suomessa
      • Mikä yhdistäisi suomalaiset?
      • Hei suomalainen, osaatko palvella?
      • Osaako suomalainen myydä?
      • Ahkeria kuin muurahaiset, sellaisiahan me suomalaiset olemme?
      • Ei pelkästään aina se tuotantokustannus
      • Suomessa ei kannata valmistaa mitään
      • Hyvä / paha yritys vai järjestelmänkö vika?
      • Tekeekö yrityksen ahneus työttömiä?
      • Vievätkö maahanmuuttajat työpaikat?
    • Helmikuu
      • Kesätyön askelin kohti työelämää
      • Epätyypillinen on työelämän uusi tyypillinen
      • Avainlippu kiittää 50-vuotisjuhlavuodesta!
    • Maaliskuu
      • Työnteko: yli 50-vuotiailta kielletty?
      • Legkov, Northug ja ketä meitä siinä nyt oli
      • Work Goes Happy -työhyvinvointitilaisuudessa 15.3. luotiin merkitystyöllä tuottavuuslokkia ja tulosta
      • Digiajan hallinto on olemassa vain ja ainoastaan asiakkaitaan varten
      • "Business is always between people"
      • Älä ymmärrä asiakastasi satunnaisuuden perusteella, vaan pyri jatkuvuuteen
    • Toukokuu
      • Kymmenelle nuorelle lottovoitto nimeltä Unelmien kesäduuni
    • Kesäkuu
      • Palveluinnovaatioilla säästöjä: Voiko kustannuksissa säästää palvelemalla paremmin ja hoitamalla sairaita laadukkaammin?
    • Elokuu
      • Minustako supertyöntekijä?
    • Lokakuu
      • Merkityksellisestä työstä lääke kunnianhimon puutokseen
  • 2017
    • Maaliskuu
      • Lisää joustoja, paikallisuutta ja yrittäjyyttä julkisiin hankintoihin
      • Made by Finland nostaa Suomalaiset menestystarinat ja työelämän esille
    • Huhtikuu
      • Onnistumisen kokemuksia Yhteiskunnallisessa yrityksessä
    • Toukokuu
      • Hyvä uni luo perustan hyvälle arjelle
      • Työntekijöihin panostaminen on yrityksen paras investointi
    • Kesäkuu
      • Itsetuntemuksella osaamiseen
    • Heinäkuu
      • Catwalkin tunnelmaa ja täyttä asiaa työstä
    • Syyskuu
      • Robotit tulevat – miten hoivatyö muuttuu?
      • Vuoden Designteko -tunnustus miestenvaatebrändi FRENNille
      • Avainlippu nousi Suomen 8. arvostetuimmaksi brändiksi, huikeaa!
    • Marraskuu
      • Ennen ja nyt – Suomalaisen Työn Liitto juhlii 105. vuottaan
      • Suomalainen koti maailmankartalle – VR-teknologian avulla
    • Joulukuu
      • Miten saada irti enemmän iloa ja hyötyä henkilöstöliikunnasta?
      • Suositaan suomalaista, mutta miksi?
  • 2018
    • Tammikuu
      • Merkillistä tietoa
    • Helmikuu
      • Palaute mahdollistaa paremman palvelun
      • Mitä nyt, kun Suomi 100 on ohi?
      • Kuntavaikuttajat hankintalain syövereissä
    • Maaliskuu
      • Yhteiskunnalliset yritykset – teille on nyt kysyntää!
    • Kesäkuu
      • Muutosvoimat näkyvät suomalaisten ostopäätöksissä
      • Näin tarinallistat - 6 vinkkiä tarinatekoihin
    • Syyskuu
      • Kuntahankinnoissa voi painottaa paikallisuutta
    • Lokakuu
      • Julkiset hankinnat – halvinta vai parasta?
      • Suomalainen työ vetää puoleensa
      • Yhteiskunnallinen yrittäminen on tätä päivää!
    • Marraskuu
      • Osta työtä Suomeen -päivä innostaa suosimaan suomalaista
      • Käyttämällä yhteiskunnallisten yritysten palveluja pistät hyvän kiertämään
      • Osta työtä Suomeen -päivänä juhlistetaan suomalaista designia
    • Joulukuu
      • Kulutuksen trendit muutoksessa, onko suomalainen design arvossaan?
      • Kuluttamisen trendit muuttuvat – mikä on kotimaisuuden arvo muuttuvassa maailmassa?
      • Yhteiskunnallinen yritys, miten puhuttelet potentiaalisia asiakkaitasi?
      • Ratsasta ylpeästi immateriaalityön kotimaisuudella myös yritysostoissa
      • Onko aika kypsä järkevän kulutuksen joululle?
  • 2019
    • Helmikuu
      • Softaa Suomesta – ei kai?
    • Maaliskuu
      • Yhteiskunnalliset yritykset kantavat yhteiskuntavastuun
      • Suomi tarvitsee lisää työtä
      • Miltä suomalaisen työn tila oikeastaan näyttää?
      • Joko yhteiskunnalliset yritykset ovat sinulle tuttuja?
    • Huhtikuu
      • Kannattaako sinivalkoinen valinta ostopäätöksissä?
      • Tuottavuuden ja osallistuvuuden dilemmasta
    • Syyskuu
      • On aika jälleen avata ovia Tervetuloa meille -viikolla
      • ”Tunteella puhuvat tulevat kuulluiksi” – sanoi eräs viisas mies
    • Lokakuu
      • Printtikankaiden luvattu maa
  • 2020
    • Helmikuu
      • Työelämän positiivinen kehitys taittumassa, miten tästä eteenpäin?
      • Tuodaan yrityksissämme tehty hyvä työ esille!
    • Maaliskuu
      • Kaupankäynnin tyrehtymistä ei korvaa mikään tukitoimi – omilla valinnoillamme voimme kuitenkin säilyttää työpaikat
      • 10 eurolla 10 000 työpaikkaa
    • Huhtikuu
      • Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritys: näihin merkin käyttöön liittyviin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota, kun ulkoistat markkinointiviestinnän
      • Avainlippu-yritykset hyvällä asialla – karanteenikassista ja yhteistyöstä iloa Uudenmaan alueen ikäihmisille
      • Julkiset hankinnat voi pelastaa yrityksiä – hankinnat tulisi kohdistaa työllistäviin ja vastuullisesti toimiviin suomalaisyrityksiin
      • #Vastuullisuusteko – ostan suomalaista
      • Haasteiden keskellä yhteisöllisyytemme pääsee esille – mitä kukin meistä voi tehdä, jotta työpaikat säilyvät?
    • Toukokuu
      • #Vastuullisuuteko: inhimillistä työtä vastuullisesti
      • Arctic Smart Village Oy uudistaa yhteiskuntaa
      • Alman tarina
      • Yhteiskunnalliset yritykset poikkeusolojen äärellä
      • Katso, apteekki digiloikkaa!
      • Yritykset lahjoittavat ikäihmisille iloa arkeen
      • Auttamisen iloa
    • Kesäkuu
      • Mitä vastuullinen johtaminen on etä- ja kriisiolosuhteissa?
      • Vastuullisuutta ja vaikuttavuutta julkisiin hankintoihin
      • Arvostetun Avainlippu-merkin käyttöä valvotaan tarkalla silmällä
      • Luovien ratkaisujen löytäminen on vastuullisuutta
      • Kun paine kasvaa, työnantajat ja Vastaamo voivat tukea henkilöstön mielen hyvinvointia ja jaksamista
    • Elokuu
      • Bonne Juomat Oy vahvistaa kotiseutuyhteistyötä lähiruokatuotannossa
    • Syyskuu
      • Julkiset hankinnat Suomalaisen Työn Liiton agendalla
      • Kotimaista pastaa riitti keväälläkin
    • Lokakuu
      • Design from Finland -merkkiyrityksillä ei ole mitään salattavaa
      • Vastuullisuus kantaa – koronankin läpi
      • Apetitin ainutlaatuinen arvoketju tuo kotimaista ruokaa suomalaisten pöytiin
      • Yhteiskunnallinen yritys on yritys, jolla on tarkoitus!
      • Osaamisen tunnistaminen ja hyödyntäminen on kilpailukyvyn ja Suomen tulevaisuuden kannalta elinehto
      • Yhteiskunnallinen Yritys -merkillä on tarkat kriteerit ja sen käyttöä valvotaan
      • Sujuva arki kuuluu kaikille
    • Marraskuu
      • Sininauha Oy tarjoaa avaimen kotiin ja tukeen
      • Yhteiskunnallinen yritys kantaa vastuuta tulevaisuudesta
      • Palvelujen asiakaslähtöinen kehittäminen on #vastuullisuusteko
      • Avainlippu on arvostettu merkki suomalaisesta työstä
      • Asukas toimintamme keskiössä
      • Kuulimme kuntapäättäjiä ja yritysedustajia vastuullisuudesta ja suomalaisuudesta julkisissa hankinnoissa – on meidän vuoromme viedä viestiä eteenpäin
  • 2021
    • Tammikuu
      • Avainlippu-yritys: ota uudet raikkaat materiaalit käyttöösi
      • Kuntahankinnoissa mahdollisuus suomalaisiin ja vastuullisiin valintoihin
    • Helmikuu
      • Näin kehitämme toimintaamme palautteenne ansiosta
      • Mitä vastuullisuus tarkoittaa sinulle?
    • Maaliskuu
      • Kuntoutuksen moninaiset vaikutukset näkyvät yhteiskunnan hyvinvoinnissa
      • Yhteiskunnalliset yritykset – miksi juuri nyt?
      • Mitä saat 10 eurolla – no lähes 10 000 työpaikkaa
      • Haastavista ajoista syntyy myös jotain hyvää
      • Paikallisuutta ja vaikuttavuutta hankintoihin – viisi vinkkiä päättäjille
      • Työtä kohtuuhintaisen asumisen puolesta
    • Huhtikuu
      • Satavuotiaalle toiminnalle on yhä tilausta
      • Jokaisen suomalaisen 10 euroa enemmän kotimaisiin valintoihin tarkoittaa lähes 300 miljoonaa euroa lisää verotuloja
    • Toukokuu
      • Julkiset hankinnat vaativat perehtymistä, mutta ovat silti kannattava mahdollisuus yrityksille
      • Jäsenyritys, tutustu uuteen aineistopankkiimme
      • Vastuullisuus puhuttaa kaikkia, mutta mistä me puhumme, kun puhumme vastuullisuudesta?
    • Kesäkuu
      • Sinivalkoinen Valinta on näyteikkuna suomalaiseen työhön
      • Kuntahankintojen kautta on mahdollista ostaa työtä Suomeen
      • Yritysneuvoja on suomalaisen työn sankarihahmo
    • Syyskuu
      • Avoin kirje päättäjille: Kuntapäättäjä - hankintaan työtä Suomeen!
      • Yhteiskunnallinen Yritys -merkki uudistuu
    • Lokakuu
      • Kaikilla on täsmätyökykyä
    • Marraskuu
      • Suomalaisen Työn Liiton arvoyhteisön jäsenyys kannattaa monin tavoin
      • Avainlippu-merkillä viestit luotettavasti suomalaisesta työstä ja valmistuksesta
      • Yhteiskunnallinen Yritys -merkillä viestit yhteisen hyvän tuottamisesta ja yrityksesi arvopohjasta
      • Design from Finland -merkillä teet suomalaisen muotoilun näkyväksi 
    • Joulukuu
      • Design from Finland -merkki: katso hintaa syvemmälle
      • Käsityö- ja designalalla kotimaisuus on valttia 
      • Suomessa valmistetun tuotteen tunnistaa Avainlippu-merkistä
  • 2022
    • Tammikuu
      • Nyt suunnataan katseet kotimaisiin palveluihin
      • Liiton toiminnan kehitys nojautuu jäsenyritysten kuulemiseen
    • Helmikuu
      • Avainlippu-merkillä viestit luotettavasti yrityksesi kotimaisesta palvelusta ja omistuspohjasta
      • Avainlippu-merkin kriteerit palveluille ja myöntämisprosessi
    • Maaliskuu
      • Yritys, käytä rohkeasti Suomi-brändiä kansainvälisillä markkinoilla
      • Mikä tekee verkkokaupasta suomalaisen? Mitä se lupaa asiakkaalle?
      • Kuntapäättäjien tilaisuudesta vinkkejä kotimaisuuden huomioimiseen hankintastrategiassa
    • Huhtikuu
      • Miksi työnantajabrändin rakentamiseen kannattaa panostaa juuri nyt?
    • Toukokuu
      • Design from Finland -merkki kertoo suomalaisesta suunnittelusta
    • Kesäkuu
      • Ovatko yhteiskunnalliset yritykset sinulle tuttuja?
      • Varmistetaan, että Suomi toimii poikkeusoloissakin
      • 5 vinkkiä, joiden avulla viet kauppasi menestyksekkäästi kivijalasta verkkoon
    • Syyskuu
      • Elintarvikkeiden pääraaka-aineen ilmoittaminen ja Avainlippu-merkki
      • Avainlippu on suomalaisen tuotteen ja palvelun alkuperämerkki
      • Mitä on oikeastaan olla Yhteiskunnallinen Yritys?
    • Marraskuu
      • Miksi yrityksen kannattaa viettää Osta työtä Suomeen -päivää 2.12.?
      • Jäsenyritysten vastuullisuudesta
      • Suomi-brändiä kannattaa hyödyntää myös kansainvälisillä markkinoilla – yhdessä ja verkostojen kautta
  • 2023
    • Tammikuu
      • Jäsenkyselymme tuloksia ja johtopäätöksiä vuodelle 2023 

Kanavat

Suomalaisen Työn Liitto
Avainlippu
Design from Finland
Yhteiskunnallinen Yritys

Kommentoi

  • Etusivu
  • Yrityksille
    • Avainlippu
    • Design from Finland
    • Yhteiskunnallinen Yritys
    • Merkkien käyttöehdot
    • Tee hakemus
    • Merkkitesti
    • Jäsenedut
    • Jäsenmaksut
    • Yritysyhteistyö
  • Kuluttajille
    • Näyteikkuna
  • Päättäjille
  • Medialle
    • Mediaseuranta
  • Tietoa meistä
    • Jäsenyritykset
    • Toimielimet
    • Strategia
    • Vastuullisuus
    • Hyvä hallintotapa
    • Säännöt
    • Historia
    • Henkilökunnan esittely
    • Usein kysytyt kysymykset
  • Uutishuone
    • Uutiset
    • Tiedotteet
    • Blogi
    • Tutkimukset
  • Tapahtumat
  • Teemat
    • Suomalainen verkkokauppa
    • Kansainvälisyys
    • #vastuullisuusteko
    • Merkityksellinen ja arvokas työ
  • Yhteystiedot
  • Extranet

SUOMALAISEN TYÖN LIITTO

Eteläranta 14
00130 Helsinki
Finland

stl(a)suomalainentyo.fi
laskutus(a)suomalainentyo.fi

09 696 2430

YHTEYSTIEDOT »
ANNA PALAUTETTA »
SIVUSTON KÄYTTÖEHDOT »

Sosiaalisessa mediassa

AVAINLIPPU-MERKKI

Päivi Fogelberg (hakemukset)
040 060 0293

Päivi Ikonen (hakemukset)
050 379 7169

Nina Pohjoiskoski (merkin käyttöopastus)
050 344 6048

Reetta Mentu (markkinointi)
050 561 5030

Myynti

Marko Ilvonen
050 310 3006

Jouko Ojamäki
040 553 5885

DESIGN FROM FINLAND -MERKKI

Annina Rauhala (hakemukset)
050 346 6804

Minna Varis (merkin käyttöopastus)
0400 122 010

Niina Ollikka (markkinointi)
040 674 8773

YHTEISKUNNALLINEN YRITYS -MERKKI

Annina Rauhala (hakemukset)
050 346 6804

Niina Ollikka (markkinointi)
040 674 8773

suomalaisen_tyon_liitto avainlippu design_from_finland
© Suomalaisen Työn Liitto 2023
  • Etusivu
  • Yrityksille
    • Avainlippu
    • Design from Finland
    • Yhteiskunnallinen Yritys
    • Merkkien käyttöehdot
    • Tee hakemus
    • Merkkitesti
    • Jäsenedut
    • Jäsenmaksut
    • Yritysyhteistyö
    • Back
  • Kuluttajille
    • Näyteikkuna
    • Back
  • Päättäjille
  • Medialle
    • Mediaseuranta
    • Back
  • Tietoa meistä
    • Jäsenyritykset
    • Toimielimet
    • Strategia
    • Vastuullisuus
    • Hyvä hallintotapa
    • Säännöt
    • Historia
    • Henkilökunnan esittely
    • Usein kysytyt kysymykset
    • Back
  • Uutishuone
    • Uutiset
    • Tiedotteet
    • Blogi
    • Tutkimukset
    • Back
  • Tapahtumat
  • Teemat
    • Suomalainen verkkokauppa
    • Kansainvälisyys
    • #vastuullisuusteko
    • Merkityksellinen ja arvokas työ
    • Back
  • Yhteystiedot
  • Extranet
Hallinnoi evästeiden suostumusta
Sivustomme käyttää evästeitä. Evästeet auttavat meitä kehittämään verkkopalveluamme, optimoimaan sen sisältöjä ja analysoimaan verkkoliikennettä. Osa evästeistä on välttämättömiä, jotta sivut toimisivat oikein.
Välttämättömät Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
Evästeasetukset
{title} {title} {title}