Suomalaisen työn liiton organisoima Tervetuloa meille! -viikko järjestetään 2.–8.10. Suomen suurin yritysten yhtäaikainen avointen ovien tapahtuma auttaa yrityksiä lisäämään tunnettuuttaan sekä tuomaan esille suomalaista osaamista. Tapahtumaviikolle on tilausta, sillä suomalaiset pitävät tärkeänä, että yritykset viestivät avoimesti vastuullisuudesta sekä työllistävästä vaikutuksesta.
Avainlippu
Suomalaisen työn liiton arvoyhteisön jäsenyys kannattaa monin tavoin
Suomalaisen työn liitolla on noin 10 000 jäsenyritystä lähes kaikilta toimialoilta, pienyrityksistä pörssiyhtiöihin. Kaikkia näitä yrityksiä yhdistää yksi asia: suomalainen vastuullinen työ.
Uusia Avainlippu-merkin käyttäjiä
Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille, tuoteryhmille ja palveluille. Katso kattava lista uusista tuotteista ja palveluista, jotka saavat käyttää merkkiä.
Tervetuloa meille: Live-säätiö ja HemmaKoti kutsuvat keskustelemaan virtuaaliseen työpajaan
Live-säätiö ja HemmaKoti järjestävät osana Tervetuloa meille -viikkoa ”Kaikki osaaminen käyttöön – miten voimme tehdä sen yhdessä?” -virtuaalitilaisuuden.
Valinnoillamme on väliä – Yrittäjän päivää vietetään 5.9.
Valtakunnallista Yrittäjän päivää on vietetty vuosittain syyskuun 5. päivänä vuodesta 1997 alkaen. Sen takana on Yrittäjän päivä -säätiö, jonka toiminnan tarkoituksena on yrittäjätoiminnan tukeminen ja yrittäjyyden arvostuksen edistäminen.
Kotimaiset verkkokauppiaat kertovat: Avainlippu auttaa erottautumaan ulkomaisista verkkokaupoista
Suomalaisen Työn Liitto on lanseerannut Avainlipusta oman version suomalaisille verkkokaupoille, koska kotimaisuus tuo tutkimusten mukaan selkeää kilpailuetua ulkomaisiin verkkokauppoihin nähden. Kuluttajat kokevat toisinaan myös hankalaksi erottaa kotimaiset verkkokaupat ulkomaisista, minkä lisäksi verkko on pullollaan huijaussivustoja. Verkkokauppiaat ovatkin ottaneet uuden ”Suomalainen verkkokauppa” -Avainlippu-merkin ilolla vastaan.
Katsaus suomalaiseen verkkokauppaan 2023
Katsaus suomalaiseen verkkokauppaan -raportti antaa eväitä verkkokauppiaille kehittää verkkoliiketoimintaansa pohjautuen laajaan tutkimusaineistoon verkkokaupan kehittymisestä maailmalla ja Suomessa. Lisäksi raportissa tarkastellaan suomalaisten kulutus- ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia arvoja sekä muita tekijöitä, joita verkkokauppiaiden on hyvä ottaa huomioon kehittäessään toimintaansa.
Innovaatio yksinäisyyden ehkäisyssä tarjoaa yrityksille uudenlaisen palvelun: Lääkärikeskus Fenix ja Kaverisovellus yhdistävät voimansa
Lääkärikeskus Fenix ja Kaverisovellus yhdistävät voimansa tuodakseen markkinoille palvelun, joka pyrkii lievittämään yksinäisyyden aiheuttamia haasteita yhteiskunnassa.
LUMENE tekee yhteistyötä UPM:n ja SABICin kanssa lanseeraamalla uuden biopohjaisen pakkausratkaisun
Kotimainen kosmetiikkayhtiö LUMENE tuo ensi syksynä ensimmäisenä markkinoille biopohjaisen kasvovoidepurkin ja etiketin, joissa on käytetty UPM:n innovatiivista puupohjaista materiaalia, jota SABIC jatkojalostaa.
Uusia Avainlippu-merkin käyttäjiä
Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille, tuoteryhmille ja palveluille. Katso kattava lista uusista tuotteista ja palveluista, jotka saavat käyttää merkkiä.