Hyvien valintojen viikkoa vietetään 24.4.-1.5.2023. Kampanjan tarkoituksena on lisätä kuluttajien tietoisuutta Avainlipusta ja suomalaisen työn valitsemisen hyödyistä. Kun inflaatio nakertaa ostovoimaa ja tulevaisuus on epävarma, on tärkeää muistaa suomalaisen valinnan vaikutukset niin työllisyyteen, verotuloihin kuin huoltovarmuuteenkin.
Pandemia ja Ukrainan sota ovat molemmat vakavuudestaan huolimatta vahvistaneet suomalaisen työn asemaa ostopäätöksissä. Yli 70 prosenttia suomalaisista sanoo Avainlipun vaikuttavan ostopäätökseen myönteisesti. Avainlippua käyttävistä yrityksistä 94 prosenttia sanoo merkin tukevan myyntiä. Vapun alla on otollinen aika nostaa hyviä suomalaisia valintoja yhdessä esille. Avainlippu-tuotteiden ja -palveluiden viikko huipentuu vappuun, joka on virallisestikin suomalaisen työn päivä.
Kaupan digitalisoitumisen myötä suomalaisten verkkokauppojen pärjääminen tiukassa kilpailussa on tärkeää. Osana Hyvien valintojen viikon kampanjaa nostamme Suomalainen verkkokauppa -Avainlipun saaneita esille mm. keräämällä ne yhteiselle verkkosivulle. Lisäksi monet verkkokaupat tekevät Hyvien valintojen viikon tarjouksia. Suomalaiset ostavat mieluummin kotimaisesta verkkokaupasta, koska ne työllistävät Suomessa, maksavat veronsa Suomeen ja kuluttajat kokevat henkilö- ja maksutietojen olevan turvassa. Kampanjassa mukana olevat Avainlippu-verkkokaupat ja niiden Hyvien valintojen viikon tarjoukset näet tästä.
Hyvien valintojen viikon tunnuksessa sykkii sydän ja vilkuttaa sormilla tehty ok-merkki. Symbolit tarkoittavat, että arvovalinta tuo hyvän mielen ja tunteen hyvästä päätöksestä. Monipuoliset kampanja-aineistot ovat ladattavissa extranetin aineistopankissa. Hyvien valintojen viikolla kannattaa nostaa Avainlippu-tuotteita ja -palveluita esille. Ne ovat meille kaikille hyviä valintoja ja rakentavat vankkaa tulevaisuutta!
Kommentoi