Supisuomalainen tietoturvaratkaisu tarjoaa maailman parhaan suojauksen.
Design from Finland
Sinivalkoinen jalanjälki kasvaa tänä vuonna
Vuosi sitten keväällä alkanut Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja on herättänyt kuluttajat pohtimaan arkisten ostopäätösten vaikutuksia Suomen työllisyyteen. Suomalaisten tuotteiden ja palveluiden työllistävistä vaikutuksista muistuttava kampanja saa jatkoa tänä vuonna, ja se laajenee K-ruokakauppojen lisäksi K-rauta sekä Rautia-myymälöihin. Mukana on lähes 60 yritystä.
FRENN tarjoaa rentoa räätälöintiä
Tekstiilibisneksen konkarit Jarkko Kallio ja Antti Laitinen uskovat, että suunnittelutyön säilyminen Suomessa on merkityksellistä. FRENNin mallisto on valmistettu Euroopassa ja suunniteltu eurooppalaiselle miehelle. Mies tarvitsee uudenlaisia työvaatteita, jotka mukautuvat työstä vapaa-aikaan.
INTO::DESIGNS -kokoelma esillä HEIMTEXTIL-messuilla Frankfurtissa
Tule tutustumaan INTO-kokoelmaan HEIMTEXTIL-messuilla FRANKFURTissa 14-17.1.2015, osastolla 4.2 H39.
Yhdeksän uutta Design from Finland –merkin kantajaa
Design from Finland -toimikunta myönsi 3.12.2014 uusia merkin käyttöoikeuksia yhdeksälle muotoilua tuotteessaan menestyksekkäästi hyödyntävälle yritykselle.
FRENN – suomalaisella työllä maailmalle
Lanseerasimme Antti Laitisen kanssa uuden suomalaisen miestenvaatemerkin FRENNin Helsingissä elokuussa 2013. FRENN on rentoa räätälöintiä työhön ja vapaa-aikaan. Ajatus uudesta merkistä oli muhinut pitkään. Nyt oli toteutuksen aika.
Älä dissaa designia
KYLLÄ on tärkeää, että tuote on valmistettu Suomessa. Mutta EI ole yhtään vähemmän tärkeää, että tuote edustaa suomalaista muotoilua työllistämisen näkökulmasta.
Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki
Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen vuosittain tekemä Brändien arvostus -tutkimus selvittää miten suomalaiset kuluttajat arvostavat eri brändejä, tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tutkimuksen mukaan Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki.
Suomalainen lähettää ulkomaille ruisleipää ja designia
Ulkomaille asuvalle ystävälle lähetettäisiin Suomesta mieluiten ruisleipää. Rukiisen herkun lisäksi pakettiin pistettäisiin suomalaista designia sekä salmiakkia, paljastaa Suomalaisen Työn Liiton teettämä Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjatutkimus.
Design Reform auttaa ihmisiä muotoilemaan itsensä
Design from Finland -merkin omaava Design Reform muotoilutoimisto toteutti mittavan hankkeen Helsingin kaupungin liikuntaviraston kanssa osana World Design Capital Helsinki 2012 -vuotta.