Tuotteiden alkuperä- ja valmistusmaa kiinnostaa asiakkaita yhä enemmän. Koronapandemia, Ukrainan sota ja maailman taloudellinen tilanne ovat saaneet monet pohtimaan ostokäyttäytymistään, mikä yhä näkyy kotimaisuuden suosion nousussa. Lisäksi kuluttajat vaativat yrityksiltä vastuullisuutta ja läpinäkyvyyttä. Avainlippu on lähes kaikkien suomalaisten tunnistama alkuperämerkki, josta asiakas tunnistaa kotimaisen valmistuksen, kotimaisen omistuksen ja suomalaisen työn.
Ajankohtaista aiheesta: Made in Finland
Avainlippu on arvostettu merkki suomalaisesta työstä
Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä, joka vaikuttaa ostopäätökseen ja tukee Avainlippua kantavien tuotteiden ja palveluiden myyntiä.
Suomi tarvitsee lisää työtä
Vaalivuotena 2019 tehdään tärkeitä valintoja ja linjauksia suomalaisen työn tulevaisuuden kannalta. Hyvinvointimme nyt ja tulevaisuudessa syntyy työtä tekemällä.