Suomalaisuus on myyntivaltti myös monilla palvelualoilla. Moni palveluyritys heräsikin viimeistään pandemian myötä viestimään yrityksensä ja palveluidensa kotimaisuudesta. Sillä on tutkitusti merkitystä asiakkaille, sillä niin kuluttajat kuin b2b-ostajat haluavat tukea kotimaisia toimijoita.
Ajankohtaista aiheesta: suomalainen yritys
Avainlippu-merkillä viestit luotettavasti yrityksesi kotimaisesta palvelusta ja omistuspohjasta
Olemme jo yli 50 vuoden ajan tottuneet näkemään Avainlippu-merkkiä erilaisissa Suomessa valmistetuissa tuotteissa, mutta tiesitkö, että merkkiä myönnetään myös suomalaisomisteisten yritysten palveluille? Pandemia sekä Ukrainan sodan aiheuttama talouden epävarmuus on nostanut suomalaisen työn ja yritysten arvostuksen korkealle, joten kotimaisuudesta kannattaa nyt viestiä näkyvästi. Avainlipulla se tapahtuu luotettavasti.