Jokin aika sitten, perjantai-iltapäivänä, puhelimeni lakkasi toimimasta. Viikon viimeisestä palaverista päästyäni suuntasin laitehuoltoon, jossa ystävällinen asiakaspalvelija sai hetken tutkittuaan selville, että ongelma ei ollut itse laitteessa. Menin operaattorin asiakaspalvelupisteeseen, ja noin puolen tunnin selvittelyn jälkeen puhelin toimi taas. Kävelin ulos hymy kasvoilla. Oli perjantai, aurinkokin taisi paistaa ja mikä onni, edessä ei ollutkaan nykyihmisen katastrofia: viikonloppua ilman toimivaa puhelinta.
Ajankohtaista aiheesta: Asiakaskokemus
Asiakas haluaa olla osa tarinaa
Pirkanmaan muotoilu- ja taideteollisuusyhdistys MODUS ry:n Muotoilusta! -seminaarissa käsiteltiin aiheita suomalaisen muotoilun tulevaisuudesta, muotoiluyrittämisen tunnettuuden edistämisestä, muotoilun koulutuksesta sekä muotoilun myynnistä globaaleilla markkinoilla.