Suomalaisen Työn Liitto toteuttaa yhdessä elintarvike- ja käyttötavarateollisuutta edustavien jäsentensä ja K-ryhmän kauppojen kanssa laajan suomalaista työtä tukevan kampanjan. Huhtikuusta alkaen K-kaupoissa tuhansien tuotteiden yhteyteen ilmestyvä Sinivalkoinen jalanjälki -tunnus helpottaa suomalaista työtä edistävien tuotteiden löytämisessä ja muistuttaa arkisten ostopäätösten vaikutuksesta Suomen työllisyyteen. Mukana on jo lähes 50 yritystä.
Ajankohtaista aiheesta: Sinivalkoinen jalanjälki
Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja aikoo luoda tuhansia työpaikkoja Suomeen
K-kaupat ja Suomalaisen Työn Liitto yhdessä suomalaisten elintarvikevalmistajien ja käyttötavarateollisuuden kanssa käynnistivät ennen joulua yhteistyön suomalaisen työn puolesta. Tavoitteena on lisätä suomalaisten tuotteiden myyntiä ja tietoisuutta suomalaisen työn ostamisen myönteisistä vaikutuksista. Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja lanseerattiin mukana oleville yrityskumppaneille Finlandia-talossa maanantaina 13.1.2014 pidetyssä tilaisuudessa.