Made by Finland -kampanjatutkimus

Tutkimus toteutettiin osana Suomalaisen Työn Liiton Suomi 100 -juhlavuoden Made by Finland -kampanjaa. Laajassa tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten näkemyksiä Suomen vahvuuksista, menestystekijöistä ja työelämästä.

  • Tämän tutkimuksen on toteuttanut Suomalaisen Työn Liiton toimeksiannosta Taloustutkimus Oy
  • Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 18-79-vuotiaat suomalaiset.
  • Tutkimus on toteutettu Taloustutkimuksen internetpaneelissa ajalla 7. – 14.2.2017.
  • Taloustutkimus on rekrytoinut panelistit valtakunnallisten kuluttajatutkimusten yhteydessä. Paneelin ei voi ilmoittautua omatoimisesti.
  • Tutkimukseen vastasi 2219 henkilöä
  • Tässä yhteenvedossa viitataan myös tämän selvityksen kvalitatiiviseen esitutkimukseen. Laadullinen aineisto koottiin viiden päivän mittaisessa nettiyhteisökeskustelussa, johon osallistui 12 naista ja 11 miestä ympäri Suomea.

Lue tutkimustiivistelmä »