Tutkimus toteutettiin osana Suomalaisen Työn Liiton Suomi 100 -juhlavuoden Made by Finland -kampanjaa. Laajassa tutkimuksessa selvitettiin suomalaisten näkemyksiä Suomen vahvuuksista, menestystekijöistä ja työelämästä.
- Tämän tutkimuksen on toteuttanut Suomalaisen Työn Liiton toimeksiannosta Taloustutkimus Oy
- Tutkimuksen kohderyhmänä olivat 18-79-vuotiaat suomalaiset.
- Tutkimus on toteutettu Taloustutkimuksen internetpaneelissa ajalla 7. – 14.2.2017.
- Taloustutkimus on rekrytoinut panelistit valtakunnallisten kuluttajatutkimusten yhteydessä. Paneelin ei voi ilmoittautua omatoimisesti.
- Tutkimukseen vastasi 2219 henkilöä
- Tässä yhteenvedossa viitataan myös tämän selvityksen kvalitatiiviseen esitutkimukseen. Laadullinen aineisto koottiin viiden päivän mittaisessa nettiyhteisökeskustelussa, johon osallistui 12 naista ja 11 miestä ympäri Suomea.