Katsaus suomalaiseen verkkokauppaan -raportti antaa eväitä verkkokauppiaille kehittää verkkoliiketoimintaansa pohjautuen laajaan tutkimusaineistoon verkkokaupan kehittymisestä maailmalla ja Suomessa. Lisäksi raportissa tarkastellaan suomalaisten kulutus- ja ostokäyttäytymiseen vaikuttavia arvoja sekä muita tekijöitä, joita verkkokauppiaiden on hyvä ottaa huomioon kehittäessään toimintaansa.
Ajankohtaista aiheesta: ladattava materiaali
Yritysten väliset hankinnat ja toimitusketjujen murros
Toteutimme kyselytutkimuksen yrityspäättäjien keskuudessa yritysten toimitusketjuista. Valtaosa liiton jäsenyrityksistä toimii B2B-sektorilla, tarjoten tuotteita ja palveluita muille yrityksille. Kun maailma on isossa myllerryksessä, halusimme selvittää, mitä muutoksia tapahtuu yritysten hankinnoissa? Lataa raportti, joka pohjautuu laajaan kyselyaineistoon sekä kvalitatiivisiin case-haastatteluihin. Antoisaa lukemista ostajille ja myyjille!