Ajankohtaista aiheesta: Kotimainen kysyntä

Sinivalkoinen jalanjälki tavoitti etenkin nuoret ja naiset: kampanja jatkuu myös tänä vuonna

Suomalaiset hyvin tavoittanut Sinivalkoinen jalanjälki -kampanja saa jatkoa jo kolmatta vuotta peräkkäin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan jo lähes puolet (46 %) vastaajista tunnisti suomalaisten tuotteiden ja palveluiden työllistävistä vaikutuksista muistuttavan kampanjan. Kampanjan viesti ”Osta työtä Suomeen” on vakuuttanut kuluttajat, sillä työllistävyys on nyt toiseksi tärkein syy valita suomalaista.

Suomalaisen ruuan tulevaisuus omissa käsissämme

Elintarvikealan uutiset kertovat suomalaisen ruuan pitkään jatkuneista vaikeuksista. Elintarviketeollisuusliiton tuoreen talouskatsauksen mukaan koko alan liikevaihto on supistunut jo kahtena peräkkäisenä vuonna.