Tervetuloa kuulemaan, miten voit parhaiten kertoa merkistä ja siihen liittyvistä arvoista asiakkaillesi ja sidosryhmillesi. Työpajassa käymme läpi markkinointiviestinnän trendejä sekä käytännön toimenpiteitä, joilla yrityksesi saa parhaan hyödyn Yhteiskunnallinen yritys -merkistä!
Työpaja järjestetään yhdessä viestintätoimisto Kaikun kanssa ja kouluttajinamme toimivat rautaiset ammattilaiset Laura Vuorio-Kuokka ja Petteri Puustinen. Ennen työpajaa osallistujat saavat ennakkokyselyn sekä ennakkotehtävän. Työpajan tuloksena aamupäivän aikana suunnitellaan omalle yritykselle sopivat ensimmäiset askeleet opitun käytännön toteutuksista Kaiku Helsingin asiantuntijoiden kanssa.
Viestintätyöpajan ohjelma:
Aamukahvit + 9.00 Työpaja alkaa
Ajankohtaista Yhteiskunnallinen yritys -merkistä
Lämmittely ja johdanto – Mitä markkinointiviestinnän kentällä tapahtuu nyt, mihin pitää jatkossa varautua?
- Arvot viestinnässä
- Trendit, kanavat ja käytännöt Yhteiskunnallinen yritys -merkin ja oman viestin yhdistäminen
Arvopohjainen toiminta
- Miten muotoilen oman viestin kiinnostavaksi?
- Miten kerron merkistä omille kohderyhmille?
Viestinnän roadmapin koostaminen – Käytännön toimenpiteet ja ideat
Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Koska paikkoja on rajoitetusti, toivomme, että yhdestä yrityksestä työpajaan osallistuu max. 2 henkilöä.