Apuvalikko
- English
- Suomi

Blogi
Suomalaisen verkkokaupan kilpailuvaltit ovat luotettavuus ja reiluus
Verkkokauppa on siirtynyt pysyvästi suomalaisten arkeen – mutta miten se säilyttää elinvoimansa kiristyvässä kansainvälisessä kilpailussa?…

Blogi
Nollatilanteesta töihin
Muistatko, kun aloitit? Kun katsoit itsevarmasti – tai epävarmasti – ensimmäistä esihenkilöäsi silmiin työhaastattelussa. Sinussa…

Blogi
Avainlippu 60 vuotta: Luottamuksen symboli nyt ja tulevaisuudessa
Avainlippu-merkki on ollut osa suomalaisten arkea jo vuosikymmeniä. Se herättää monissa meissä lämpimiä muistoja ja…

Blogi
Saako jo puhua hyvää suomalaisesta työstä?
Olet varmaan huomannut, että tämän hetken työelämäpuheessa korostuu vahvasti negatiivisuus. Tuntuu siltä, että kaikki se…

Blogi
Kurkistuksia työn tulevaisuuteen
Vuonna 1971 amerikkalainen tietojenkäsittelytieteilijä Alan Kay lausui kuuluisan lauseensa: ”The best way to predict the…

Blogi
Lähdetään yhdessä rakentamaan positiivista suomalaisen työelämän tulevaisuutta
Työelämässä jatkuva muutos on ainoa asia, joka on pysyvää. Nykyinen keskustelu työelämästä on valitettavan usein…

Blogi
Viisi vinkkiä ammattilaisia houkuttelevan työpaikan luomiseksi
Viisi vinkkiä ammattilaisia houkuttelevan työpaikan luomiseksi Useissa yrityksissä mietitään, miten saadaan asiantuntevia osaajia töihin tai…

Blogi
Rohkeutta monimuotoisuusteemaan ja toimeen tarttumiseen
Tänä kesänä kuumana käynyt kriittinen keskustelu monimuotoisuusteeman liittyen on keskittynyt vahvasti aiheen taustalla tapahtuviin käytänteisiin,…

Blogi
Suosimmeko vain vai valitsemmeko todellakin kotimaista?
Lähes kaikki näkemäni asenneselvitykset kertovat samaa viestiä, että me suomalaiset olemme erityisen innokkaita suosimaan kotimaisia…

Blogi
Onko verkkokaupan kotimaalla väliä?
Välillä tuntuu siltä, että verkkokauppa on villi länsi, jossa on mukana kaikenlaisia toimijoita. Mukaan mahtuu…

Blogi
Elämä on täynnä ristiriitaisia valintoja ja se näkyy kulutuspäätöksissäkin
Varmaan jokainen meistä on ollut ostaessaan tilanteessa, jossa on joutunut miettimään omia päätöksiään. Kannattaako ostaa…

Blogi
Tunne asiakkaasi – menesty verkkokaupassa
Elämme digitaalisen kaupankäynnin aikaa, jossa verkkokauppojen merkitys kasvaa huimaa vauhtia. Ostamisen helppous, digitaitojen lisääntyminen ja…