Onhan sinulla Avainlippu? Kohta on!

Avainlippu on arvostettu brändi ja tunnettu alkuperämerkki, joka kertoo asiakkaillesi yhdellä silmäyksellä siitä, että tuotteesi on valmistettu Suomessa tai palvelusi on kotimaista alkuperää, joka työllistää Suomessa.

Onhan sinulla Avainlippu? Kohta on!

Avainlippu on arvostettu brändi ja tunnettu alkuperämerkki, joka kertoo asiakkaillesi yhdellä silmäyksellä siitä, että tuotteesi on valmistettu Suomessa tai palvelusi on kotimaista alkuperää, joka työllistää Suomessa.

0
74 % suomalaisista sanoo, että Avainlippu motivoi ostamaan.
0
90 % suomalaisista tuntee Avainlippu-merkin.
0
91 % yritysten hankinnoista vastaavista tuntee Avainlippu-merkin.
0
94 % Avainlippu-merkkiyrityksistä sanoo, että merkki tukee tuotteiden tai palveluiden myyntiä.

Merkkitesti

1
Valmistatteko tuotteita Suomessa?
2
Tuotatteko palveluita pääasiassa kotimaisin voimin?
3
Onko yrityksenne pääkonttori Suomessa ja onko suomalainen omistuspohja yrityksessänne merkittävä?

Yrityksesi kannattaa hakea Avainlipun käyttöoikeutta.

Yritä uudelleen.

Hae Avainlippu-merkkiä

Merkin hakeminen on helppoa. Klikkaa täyttämään esitietolomake, jonka jälkeen lähetämme antamaasi sähköpostiosoitteeseen väliaikaiset hakutunnukset, joilla voit kirjautua extranettiimme täyttämään jäsenhakemuksen sekä Avainlipun käyttöoikeushakemuksen. Autamme sinua tarvittaessa joka vaiheessa.

Esitietolomakkeen lähettäminen ei sido mihinkään ja antamasi tiedot ovat luottamuksellisia.

Tee hakemus

Mitä merkin käyttöoikeus maksaa?

Merkin käyttöoikeusmaksu on yhtä kuin yhdistykselle maksettava jäsenmaksu. Maksu on 97-5900 euroa vuodessa riippuen yrityksen liikevaihdosta.
Jos esimerkiksi yrityksen kokonaisliikevaihto on 1 000 000 € ja Avainlippu-tuotteiden liikevaihto 500 000 €, on jäsenmaksu 628,00 € / vuosi.
Hakiessaan merkin käyttöoikeutta ensimmäisen kerran, täyttää yritys kaksi hakemusta: jäsenhakemuksen ja merkkihakemuksen.
Avainlippu
Jäsenmaksu  € / vuosi

Avainlippu-yritykset kertovat

Havui / Saija Helin, yrittäjä, suunnittelija, artesaani

"Moni kuluttaja, itseni mukaan lukien, arvostaa kotimaisuutta ja se on yksi merkittävistä ostokriteereistä."

Delingua Oy / Katja Virtanen, toimitusjohtaja

"Kilpailijamme ovat pääosin ulkomaisia. Avainlipulla erotumme massasta ja tuomme esiin toimintamme suomalaisia arvoja."

Scandinavian Outdoor / Johanna Rantala, toimitusjohtaja

"Asiakkaamme arvostavat sitä, että olemme kotimainen yritys, ja Avainlipun avulla pystymme viestimään siitä selkeästi."

The Finland Shop / Pauliina Pölönen, Founder

"Suomalaisuus nähdään kansainvälisesti luotettavana, turvallisena, ekologisena ja vastuullisena, ja sitä on helppo kommunikoida Avainlippu-merkin avulla."