Siirry sisältöön

Jokke Eljala

tutkimuspäällikkö

050 374 7410

Tutkimuksen ja asiakaskokemuksen kehittäminen

LinkedIn logo
Kuvassa Jokke Eljala

Tutkitun tiedon asiantuntija

Joken tutkimustausta on asiakaskokemuksen mittaamisessa, tulevaisuus- ja markkinatutkimusten tekemisessä ja niiden analysoimisessa tulevaisuuden mahdollisuuksiksi, joita voidaan hyödyntää kilpailuedun kehittämisessä, brändien vahvistamisessa sekä strategisessa päätöksenteossa. Yhdistyksessä hän on keskittynyt suomalaisten, yrityspäättäjien ja julkisista hankinnoista vastaavien ostopäätökseen vaikuttavien tekijöiden selvittämiseen.

Ennen Suomalainen työ ry:n tutkimuspäällikön tehtäviään Jokke työskenteli 13 vuotta Nokialla globaalissa Ennakointi ja trendit -tiimissä. Hänen vahvuutenaan on kääntää tulevaisuus- ja markkinatutkimuksen löydökset tulevaisuuden mahdollisuuksiksi, joita voidaan hyödyntää kilpailuedun kehittämisessä, brändien vahvistamisessa sekä strategisessa päätöksenteossa.

Lue lisää Jokesta

Kuvassa Jokke Eljala
Haastattelu

Uusien näkökulmien etsijä 

Suomalaisen työn tekijät -esittelysarjassa vuorossa on tutkimuspäällikkö Jokke Eljala.

Lue Joken kirjoittamia sisältöjä

Blogi

Työelämäindeksi 2025: Suomalainen työelämä vahvistuu – rakenteet jarruttavat

Suomalaisessa työelämässä on valoa ja mahdollisuuksia. Työelämäindeksin tuorein löydös (Q3/2025) kertoo, että työn merkitys, yhteisöllisyys…
Blogi

Suomalaisen verkkokaupan kilpailuvaltit ovat luotettavuus ja reiluus 

Verkkokauppa on siirtynyt pysyvästi suomalaisten arkeen – mutta miten se säilyttää elinvoimansa kiristyvässä kansainvälisessä kilpailussa?…
Blogi

Nollatilanteesta töihin

Muistatko, kun aloitit? Kun katsoit itsevarmasti – tai epävarmasti – ensimmäistä esihenkilöäsi silmiin työhaastattelussa. Sinussa…
Suomalainen työ