Dermosil-brändillä tunnetuksi tullut Dermoshop Oy pokkasi eCom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden verkkokaupan tittelin. Ensimmäistä kertaa järjestetyssä gaalassa jaettiin palkintoja yhteensä 18 kategoriassa, ja voittajiin lukeutuivat myös mm. Fiksuruoka, Finnish Design Shop ja VIBAe.
Ajankohtaista aiheesta: Digital Commerce Finland
Uudessa vuotuisessa eCom Summit & Awards -tapahtumassa palkitaan suomalaisia verkkokaupan onnistujia
Toukokuussa ensimmäisen kerran järjestettävässä tapahtumassa kuullaan huippupuhujia mm. Booztilta, Ikealta ja Shopifylta. Illan gaalassa palkitaan digitaalisen kaupan toimijoita useissa eri kategorioissa. Tilaisuuden järjestää verkkokaupan toimijoiden vertaisyhteisö Digital Commerce Finland, jonka tavoite on kiihdyttää digitaalisen kaupan kehitystä ja kasvua Suomessa. Suomalaisen työn liitto on yksi Digital Commerce Finlandin perustajaorganisaatioista.
Kone jauhaa kauppa -valmennuspäivä tarjosi digikaupan ammattilaisille tietoa ja inspiraatiota markkinoinnin automaatioista
Digital Commerce Finland järjesti viime viikolla Epicenterissä Helsingissä valmennuspäivän, joka tarjosi digitaalisen kaupan toimijoille tuoreita näkökulmia automaatioiden hyödyntämiseen ja aitoja yritystarinoita niin suomalaisilta kuin kansainvälisiltäkin digikaupan ammattilaisilta. Suomalaisen työn liitto on yksi Digital Commerce Finlandin perustajaorganisaatioista, joten olimme paikan päällä kertomassa toiminnastamme ja oppimassa ja inspiroitumassa itsekin päivän annista.
Digital Commerce Finlandin myötä olemme mukana kehittämässä digitaalisen kaupan osaamista
Suomalaisen työn liitto on yksi perustajaorganisaatioista tänä syksynä toimintansa aloittaneelle uudelle digitaalisen kaupan yhteisölle, Digital Commerce Finlandille. Tämä on liitolle merkittävä askel ja luonteva jatkumo sille työlle, jota olemme yhdessä jäsenyritystemme kanssa tehneet digitaalisen liiketoiminnan kehittämiseksi.
Uusia Yhteiskunnallinen Yritys -merkkejä myönnetty
Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen Yritys -merkkitoimikunta on myöntänyt uusia merkkejä yritysten käyttöön.
Digital Commerce Finlandille myönnettiin Yhteiskunnallinen Yritys -merkki
Tällä viikolla julkistetulle uudelle Digital Commerce Finland -yritykselle on myönnetty Yhteiskunnallinen Yritys -merkin käyttöoikeus osoituksena liiketoiminnallisten ja yhteiskunnallisten tavoitteiden onnistuneesta yhdistämisestä. Yritys on syntynyt Business Finlandin pitkän ohjelmatoiminnan tuloksena, ja sen käynnistymistä tukee kuusi perustajaorganisaatiota: Kaupan liitto, Keskisuomalainen, Paytrail, Posti, Sanoma sekä Suomalaisen työn liitto.
Digital Commerce Finland käynnistää toimintansa – tavoitteena luoda maailman kilpailukykyisin digitaalisen kaupan yhteisö Suomeen
Digital Commerce Finland haluaa kiihdyttää digitaalisen kaupan kasvua. Uuteen yhteisöön kutsutaan mukaan niin verkkokauppoja ja kaupan alan pk-yrityksiä kuin laajasti digikaupasta kiinnostuneita ja siihen vaikuttavia tahoja.