Siirry sisältöön

Ajankohtaista

69 tulosta

Haastattelu

Naton virallinen yhteistyökumppani CHS taitaa niin perusrahdin kuin erikoislogistiikan

Suomalainen perheyritys CHS Air & Sea Oy kuljettaa rahtia maalla, merellä ja ilmassa. Jotta homma…
Avainlippu-logo
Uutiset

Uusia Avainlippu-tuotteita, -palveluita ja -verkkokauppoja

Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille, tuoteryhmille, palveluille ja verkkokaupoille. Katso kattava lista…
Uutiset

Syty!-seminaari pohti työelämän murrosta ja juhli 60-vuotiasta Avainlippua

Suomalaisen työn Syty!-seminaari kokosi yhteen lähes 500 työstä ja työelämästä kiinnostunutta vierasta Lasipalatsin Bio Rexiin…
Blogi

Valitse työtä Suomeen -päivää vietetään 5.12.

Valitse työtä Suomeen -kampanjan tarkoituksena on nostaa kotimaisen työn arvostusta ja muistuttaa, miten suuri merkitys…
Blogi

Suomalaisen työn jäsenyys kannattaa monin tavoin

Suomalainen työ ry:llä on noin 10 000 jäsenyritystä lähes kaikilta toimialoilta, pienyrityksistä pörssiyhtiöihin. Kaikkia näitä…
Uutiset

”Suomen tulisi tehdä koodilla se, minkä Ruotsi tekee musiikilla”

Internet ei toimisi ilman suomalaista koodia, sillä moni sen perusrakenteista on tehty Suomessa. Koodia Suomesta…
Uutiset

Suomalaisuus puhuttelee Kiillon asiakkaita

Kiillon missiona on luoda hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävämpää tulevaisuutta. Vuonna 1919 perustettu perheyritys on…
Haastattelu

Rouhea, selkeä, ajaton

Takorautaisen Avainlippu-palkinnon suunnittelija, kuvanveistäjä Samuli Alonen haluaa tehdä taidetta, joka kestää aikaa ja josta mahdollisimman…
Uutiset

Avainlippu on Suomen kuudenneksi arvostetuin brändi

Suomalainen työ ry:n Avainlippu-merkki on vuonna 2025 Suomen kuudenneksi arvostetuin brändi. Taloustutkimuksen brändien arvostus -tutkimus…
Avainlippu-logo
Uutiset

Uusia Avainlippu-tuotteita, -palveluita ja -verkkokauppoja

Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille, tuoteryhmille, palveluille ja verkkokaupoille. Katso kattava lista…
Tiedotteet

Kotimaisuuden arvostus nousussa – erityisesti nuorten keskuudessa

Suomalaiset arvostavat entistä enemmän kotimaisia tuotteita ja palveluita. Jopa kolme neljästä suomalaisesta pitää niiden kotimaisuutta…
Blogi

Verkkokauppa vedenjakajalla – globaalin hintakilpailun sijaan kotimaisia vahvuuksia? 

Digital Commerce Finlandin, Kaupan liiton ja ETU ry:n vuoden 2025 ensimmäisellä neljänneksellä julkaiseman Verkkokauppapulssin mukaan…
Suomalainen työ