Siirry sisältöön

Jokke Eljala

tutkimuspäällikkö

050 374 7410

Tutkimuksen ja asiakaskokemuksen kehittäminen

LinkedIn logo
Kuvassa Jokke Eljala

Tutkitun tiedon asiantuntija

Joken tutkimustausta on asiakaskokemuksen mittaamisessa, tulevaisuus- ja markkinatutkimusten tekemisessä ja niiden analysoimisessa tulevaisuuden mahdollisuuksiksi, joita voidaan hyödyntää kilpailuedun kehittämisessä, brändien vahvistamisessa sekä strategisessa päätöksenteossa. Yhdistyksessä hän on keskittynyt suomalaisten, yrityspäättäjien ja julkisista hankinnoista vastaavien ostopäätökseen vaikuttavien tekijöiden selvittämiseen.

Ennen Suomalainen työ ry:n tutkimuspäällikön tehtäviään Jokke työskenteli 13 vuotta Nokialla globaalissa Ennakointi ja trendit -tiimissä. Hänen vahvuutenaan on kääntää tulevaisuus- ja markkinatutkimuksen löydökset tulevaisuuden mahdollisuuksiksi, joita voidaan hyödyntää kilpailuedun kehittämisessä, brändien vahvistamisessa sekä strategisessa päätöksenteossa.

Lue Joken kirjoittamia sisältöjä

Blogi

Rohkeutta monimuotoisuus­teemaan ja toimeen tarttumiseen

Tänä kesänä kuumana käynyt kriittinen keskustelu monimuotoisuusteeman liittyen on keskittynyt vahvasti aiheen taustalla tapahtuviin käytänteisiin,…
Blogi

Suosimmeko vain vai valitsemmeko todellakin kotimaista?

Lähes kaikki näkemäni asenneselvitykset kertovat samaa viestiä, että me suomalaiset olemme erityisen innokkaita suosimaan kotimaisia…
Blogi

Onko verkkokaupan kotimaalla väliä?

Välillä tuntuu siltä, että verkkokauppa on villi länsi, jossa on mukana kaikenlaisia toimijoita. Mukaan mahtuu…