Tutkitun tiedon asiantuntija
Joken tutkimustausta on asiakaskokemuksen mittaamisessa, tulevaisuus- ja markkinatutkimusten tekemisessä ja niiden analysoimisessa tulevaisuuden mahdollisuuksiksi, joita voidaan hyödyntää kilpailuedun kehittämisessä, brändien vahvistamisessa sekä strategisessa päätöksenteossa. Yhdistyksessä hän on keskittynyt suomalaisten, yrityspäättäjien ja julkisista hankinnoista vastaavien ostopäätökseen vaikuttavien tekijöiden selvittämiseen.
Ennen Suomalainen työ ry:n tutkimuspäällikön tehtäviään Jokke työskenteli 13 vuotta Nokialla globaalissa Ennakointi ja trendit -tiimissä. Hänen vahvuutenaan on kääntää tulevaisuus- ja markkinatutkimuksen löydökset tulevaisuuden mahdollisuuksiksi, joita voidaan hyödyntää kilpailuedun kehittämisessä, brändien vahvistamisessa sekä strategisessa päätöksenteossa.