Ajankohtaista aiheesta: Taloustutkimus

Avainlippu nousi Suomen viidenneksi arvostetuimmaksi brändiksi

Suomalaisen työn liiton Avainlippu-merkki on vuonna 2024 Suomen viidenneksi arvostetuin brändi. Taloustutkimuksen brändien arvostus -tutkimus kartoittaa vuosittain suomalaisten suosimat brändit. Tänä vuonna se tarjoaa erityisen ilon ja juhlan aiheen kaikille suomalaisen työn tekijöille.

Avainklubi ja Taloustutkimus yhteistyöhön

Suomalaisen Työn Liiton Avainklubi saa yhteistyökumppaniksi Taloustutkimus Oy:n. Avainklubi on Suomalaisen Työn Liiton palvelu, jonka tarkoituksena on kehittää suomalaisia tuotteita ja palveluita kilpailukykyisemmiksi.

Pohjoisranta Burson-Marsteller jälleen viestintätoimistojen ykkönen

Strategiseen viestintään erikoistunut Pohjoisranta Burson-Marsteller nousi jälleen ykköseksi Taloustutkimuksen tekemässä viestintätoimistojen imagotutkimuksessa. Viestintäalan päättäjät arvostavat tutkimuksen mukaan erityisesti Pohjoisranta B-M:n kykyä kuunnella asiakasta, asiakkaan liiketoiminnan ymmärrystä sekä luotettavuutta.

Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki

Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen vuosittain tekemä Brändien arvostus -tutkimus selvittää miten suomalaiset kuluttajat arvostavat eri brändejä, tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tutkimuksen mukaan Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki.