Suomalaisuus on myyntivaltti myös monilla palvelualoilla. Moni palveluyritys heräsikin viimeistään pandemian myötä viestimään yrityksensä ja palveluidensa kotimaisuudesta. Sillä on tutkitusti merkitystä asiakkaille, sillä niin kuluttajat kuin b2b-ostajat haluavat tukea kotimaisia toimijoita.
Ajankohtaista aiheesta: markkinointi
Käsityö- ja designalalla kotimaisuus on valttia
Käsityö- ja designalalla kotimaisuutta arvostetaan korkealle. Suomalaisen Työn Liiton myöntämät kotimaisesta valmistuksesta ja muotoilusta kertovat Avainlippu- ja Design from Finland -merkit tuovat yrityksellesi selvää markkinointihyötyä, minkä lisäksi tarjoamme monia muita jäsenetuja.
Jäsenyritys, tutustu uuteen aineistopankkiimme
Extranet ja sieltä löytyvä aineistopankki on tärkein jäsenyrityksillemme suunnattu palvelu. Kehitimme aineistopankkia yhdessä jäsenyritystemme kanssa vastaamaan paremmin jäsenillemme tarjottavan aineistomäärään vaatimuksia ja nyt uusi aineistopankki on avattu. Mikä on muuttunut vanhaan verrattuna? Minäpä kerron.