Suomalaisen Työn Liiton teettämä Sinivalkoinen jalanjälki -kampanjatutkimus selvitti, miten suomalaiset suhtautuvat kotitöihin. Tulosten mukaan lauantai on kaikkein suosituin siivouspäivä, kun taas alkuviikko ja sunnuntai ovat vähiten suosittuja.
Ajankohtaista aiheesta: KiiltoClean
Suomalaiset perheyritykset Eskimo Finland Oy ja KiiltoClean Oy yhteistyöhön taistelussa parhaiden makujen puolesta
Eskimo Finland Oy ja KiiltoClean Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen digitaalisen omavalvontajärjestelmän, Eskimo OVAn, jälleenmyynnistä. Yhteistyön myötä KiiltoCleanin asiakkaat voivat päästä hyödyntämään digitaalista järjestelmää, jota on menestyksellisesti käytetty ammattikeittiöiden omavalvonnassa jo yli kymmenen vuoden ajan.
Erioil on nyt Aisti
Kotimainen klassikkobrändi Erioil uudistuu syksyllä 2015. Tuoteperhe saa kotimaisen nimen – Aisti. Myös pakkaukset uudistuvat ja sarjaan lanseerataan raikkaita uutuustuotteita. Aisti-uutuudet löytyvät jo päivittäistavarakaupoista ja näkyvät mainonnassa loka-marraskuussa.