Apuvalikko
- English
- Suomi
Blogi
Brändi on yrityksen viimeinen todellinen kilpailuetu
Maailmassa, jossa tieto on demokratisoitu, brändi on ainoa asia, jonka yritys voi omistaa. Näin sanoo…
Uutiset
Uudet myönnetyt Design from Finland -merkit
Design from Finland -merkki kertoo suomalaisesta korkealuokkaisesta muotoiluosaamisesta niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Merkkiä kantavat tuotteet…
Blogi
Paikka on auki – kiinnostuitko?
Työmotivaatiomme on läntisen Euroopan heikoimpia. Suomi on uupuneiden maa. Näin pomosi huijaa sinua. Onko työkaverisi…
Uutiset
Työn monimuotoiset kasvot – tervetuloa mukaan tutkimukseen!
Suomalaisen työn liitto ja Promenade Insight Oy toteuttavat yhdessä tutkimuksen, joka selvittää suomalaisten työpaikkojen monimuotoisuuden…
Blogi
Avainlippu on suomalaisen tuotteen, palvelun sekä verkkokaupan alkuperämerkki
Tuotteiden alkuperä- ja valmistusmaa kiinnostaa kuluttajia nyt kenties enemmän kuin koskaan ennen. Viime vuosien globaalien…
Blogi
Monimuotoisuudesta ja inklusiivisuudesta turboa työelämään
Monimuotoisuus ja inklusiivisuus ovat tärkeitä teemoja tämän päivän työelämässä. Mitä ne tarkoittavat ja miten niitä…
Uutiset
Työtehoteko 2024 -kilpailu on käynnissä
Työtehoseura ry ja Suomalaisen työn liitto järjestävät Työtehoteko-kilpailun, johon voivat osallistua niin suuret kuin pienet…
Uutiset
Suomalaisilla yrityksillä on mahdollisuus menestyä markkinaosuuksien uusjaossa
Ennusteiden mukaan talouden kehittymisessä on tapahtumassa käänne, jonka myötä kotitalouksien ostovoiman uskotaan vahvistuvan ja yritysten…
Uutiset
Uusia Yhteiskunnallinen Yritys -merkkejä myönnetty
Suomalaisen työn liiton Yhteiskunnallinen Yritys -merkkitoimikunta on myöntänyt uusia merkkejä yritysten käyttöön.
Tiedotteet
Verkkokaupan parhaat palkittiin eCom Awards -gaalassa
Dermosil-brändillä tunnetuksi tullut Dermoshop Oy pokkasi eCom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden verkkokaupan tittelin. Ensimmäistä…
Tiedotteet
Kotimaisuuden ylistys vai hintatietoinen valinta? Selvitys suomalaisten kulutusvalinnoista ja yritysten näkymistä
Suomalaiset ovat asenteiltaan erityisen innokkaita suosimaan kotimaisia ja vastuullisia tuotteita ja palveluita. Suomalaisen työn liitto…
Blogi
Suosimmeko vain vai valitsemmeko todellakin kotimaista?
Lähes kaikki näkemäni asenneselvitykset kertovat samaa viestiä, että me suomalaiset olemme erityisen innokkaita suosimaan kotimaisia…