Siirry sisältöön

Ajankohtaista

291 tulosta

Blogi

Brändi on yrityksen viimeinen todellinen kilpailuetu

Maailmassa, jossa tieto on demokratisoitu, brändi on ainoa asia, jonka yritys voi omistaa. Näin sanoo…
Uutiset

Uudet myönnetyt Design from Finland -merkit

Design from Finland -merkki kertoo suomalaisesta korkealuokkaisesta muotoiluosaamisesta niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Merkkiä kantavat tuotteet…
Blogi

Paikka on auki – kiinnostuitko?

Työmotivaatiomme on läntisen Euroopan heikoimpia. Suomi on uupuneiden maa. Näin pomosi huijaa sinua. Onko työkaverisi…
Uutiset

Työn monimuotoiset kasvot – tervetuloa mukaan tutkimukseen!

Suomalaisen työn liitto ja Promenade Insight Oy toteuttavat yhdessä tutkimuksen, joka selvittää suomalaisten työpaikkojen monimuotoisuuden…
Blogi

Avainlippu on suomalaisen tuotteen, palvelun sekä verkkokaupan alkuperämerkki

Tuotteiden alkuperä- ja valmistusmaa kiinnostaa kuluttajia nyt kenties enemmän kuin koskaan ennen. Viime vuosien globaalien…
Blogi

Moni­muotoisuudesta ja inklusiivisuudesta turboa työelämään

Monimuotoisuus ja inklusiivisuus ovat tärkeitä teemoja tämän päivän työelämässä. Mitä ne tarkoittavat ja miten niitä…
Uutiset

Työtehoteko 2024 -kilpailu on käynnissä

Työtehoseura ry ja Suomalaisen työn liitto järjestävät Työtehoteko-kilpailun, johon voivat osallistua niin suuret kuin pienet…
Uutiset

Suomalaisilla yrityksillä on mahdollisuus menestyä markkina­osuuksien uusjaossa

Ennusteiden mukaan talouden kehittymisessä on tapahtumassa käänne, jonka myötä kotitalouksien ostovoiman uskotaan vahvistuvan ja yritysten…
Uutiset

Uusia Yhteiskunnallinen Yritys -merkkejä myönnetty

Suomalaisen työn liiton Yhteiskunnallinen Yritys -merkkitoimikunta on myöntänyt uusia merkkejä yritysten käyttöön.
Tiedotteet

Verkkokaupan parhaat palkittiin eCom Awards -gaalassa

Dermosil-brändillä tunnetuksi tullut Dermoshop Oy pokkasi eCom Awards -palkintogaalassa pääpalkinnon eli Vuoden verkkokaupan tittelin. Ensimmäistä…
Tiedotteet

Kotimaisuuden ylistys vai hintatietoinen valinta? Selvitys suomalaisten kulutusvalinnoista ja yritysten näkymistä

Suomalaiset ovat asenteiltaan erityisen innokkaita suosimaan kotimaisia ja vastuullisia tuotteita ja palveluita. Suomalaisen työn liitto…
Blogi

Suosimmeko vain vai valitsemmeko todellakin kotimaista?

Lähes kaikki näkemäni asenneselvitykset kertovat samaa viestiä, että me suomalaiset olemme erityisen innokkaita suosimaan kotimaisia…
Suomalainen työ