Hyvät teot näkyviksi: miten media kiinnostuisi yhteiskunnallisista yrityksistä?

Webinaari on tarkoitettu Yhteiskunnallinen yritys -merkin haltijoille ja tässä webinaarissa keskitytyään siihen, miten saadaan media kiinnostumaan yhteiskunnallisista yrityksistä ja tekemään juttuja mediaan. 

Koulutuksessa käsitellään mm. sitä, mikä mediaa kiinnostaa ja mikä ei. Kuinka yhteiskunnallinen yritys saa oman viestinsä ja asiantuntijuutensa kuuluviin? Entä kuinka tunnistaa omat vahvuudet ja miten tuoda ne esille kiinnostavasti?

Kouluttaja Heidi Korva on vastuullisuuden viestintään ja markkinointiin erikoistunut viestinnän ammattilainen ja yrittäjä, jolla on lähes 10 vuoden toimittajatausta. Viestinnän ammattilaisten ProCom ry on palkinnut Heidin Vuoden viestintäammattilainen -tittelillä vuonna 2015. Palkinnon perusteena olivat mm. Heidin ansiot vastuullisuusviestinnän kehittäjänä Suomessa. Heidi toimii viestinnän konsulttina omassa yrityksessään Communikéssa. Lue lisää: www.communike.fi

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella. Lähetämme linkin sähköpostilla noin viikkoa ennen tilaisuutta.

 

Ilmoittaudu tapahtumaan

Jaa artikkeli