Tilasimme selvityksen suomalaisten kulutustottumukseen vaikuttavien tekijöiden merkityksestä ja siitä, onko kuluttamisessa tapahtunut muutoksia maailman myllerrysten ja isojen uhkakuvien seurauksena.
Ajankohtaista aiheesta: Taloustutkimus
Avainklubi ja Taloustutkimus yhteistyöhön
Suomalaisen Työn Liiton Avainklubi saa yhteistyökumppaniksi Taloustutkimus Oy:n. Avainklubi on Suomalaisen Työn Liiton palvelu, jonka tarkoituksena on kehittää suomalaisia tuotteita ja palveluita kilpailukykyisemmiksi.
Pohjoisranta Burson-Marsteller jälleen viestintätoimistojen ykkönen
Strategiseen viestintään erikoistunut Pohjoisranta Burson-Marsteller nousi jälleen ykköseksi Taloustutkimuksen tekemässä viestintätoimistojen imagotutkimuksessa. Viestintäalan päättäjät arvostavat tutkimuksen mukaan erityisesti Pohjoisranta B-M:n kykyä kuunnella asiakasta, asiakkaan liiketoiminnan ymmärrystä sekä luotettavuutta.
Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki
Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen vuosittain tekemä Brändien arvostus -tutkimus selvittää miten suomalaiset kuluttajat arvostavat eri brändejä, tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tutkimuksen mukaan Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki.