Touchpoint kutsuu asiakkaat ja sidosryhmät kylään Tervetuloa meille -viikolla

Touchpoint järjestää avoimien ovien tapahtuman osana Suomen suurimpia yhtäaikaisia avoimia ovia eli Tervetuloa meille -viikkoa. Yritykseen ja sen toimintaan pääsee tutustumaan 5.10. järjestettävässä tapahtumassa Helsingissä.

Tervetuloa meille -viikko kokoaa yritysten avoimet ovet saman teeman alle

Suomalaisen Työn Liiton organisoima Tervetuloa meille! -viikko järjestetään 3.-9.10.2022. Suomen suurin avointen ovien tapahtuma auttaa yrityksiä lisäämään tunnettuuttaan sekä tuomaan esille suomalaista osaamista. Kutsumme teemaviikkoon mukaan kaikki yritykset ympäri Suomen! Tapahtumiin ovat tervetulleita kuluttajat, asiakkaat, yhteistyökumppanit ja sidosryhmät.

Touchpointin tapahtumaan ovat tervetulleita asiakkaat ja yhteistyökumppanit

Touchpoint on vuonna 2008 perustettu vastuullisten työvaateratkaisujen edelläkävijäyritys ja myös tekstiilien jatkojalostuslaitos Resterin suurin omistaja. Vastuullisuus näkyy yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa aina tuotesuunnittelusta tuotannon ohjaukseen ja kuljetusjärjestelyihin. Touchpointin tavoite on helpottaa asiakkaidensa elämää ja auttaa heitä menestymään aiheuttamatta tarpeetonta ympäristökuormitusta. Yrityksen tavoitteena on tarjota Suomen ensimmäiset hiilineutraalit työvaatteet ja laajin valikoima ympäristöystävällisiä työvaatemateriaaleja.

Touchpoint lanseerasi loppuvuonna 2019 asiakkailleen ja yhteistyökumppaneilleen ilmaisen tapahtumakonseptin, jossa keskitytään erilaisiin työelämän, työhyvinvoinnin ja kestävän kehityksen teemoihin maittavan aamupalan lomassa. Tilaisuuksien tarkoitus on ollut nostaa esille työelämän kestävän kehityksen teemoja ja luoda mukavat puitteet avoimelle keskustelulle. Nyt sitten Tervetuloa meille -viikko osui hyvin Touchpointin suunnitelmiin ja yritys päätti yhdistää nämä kaksi tapahtumaa.

Lue lisää ja ilmoittaudu

Touchpointin design-palveluille on myönnetty Avainlippu ja TP Collection -työvaatemallistolle Design from Finland -merkki. Yritys kokee merkkien viestivän asiakkaille ja sidosryhmille ensisijaisesti takuuta työn laadusta. Kotimaiset sekä pohjoismaiset arvot ovat Touchpointille tärkeitä. Tällä hetkellä myös tekstiiliteollisuudessa moni varsin kiinnostava innovaatio tulee Suomesta, joten suomalaisuus on ehdottomasti kiinnostava asia alalla.

Lisätietoa

Jukka-Pekka Talsi
Marketing & Communications Specialist
Touchpoint Oy
jukka.talsi@touchpoint.fi