Ajankohtaista aiheesta: FRENN

10 vuotta eikä suotta – helsinkiläinen miestenvaatemerkki FRENN jatkaa vastuullisuuden pioneerina

Antti Laitinen ja Jarkko Kallio lanseerasivat FRENNin elokuun lopulla vuonna 2013 vapauttaakseen miehet turhalta pönöttämiseltä. He päättivät panostaa hyvään laatuun ja kestävyyteen, koska maailmassa on liikaa roskaa. Merkki on saanut kaksi kertaa peräkkäin parhaat pisteet Eettisen kaupan puolesta Eetti ry:n suomalaisten muotimerkkien vastuullisuusvertailussa. Pandemia-aika pakotti kirkastamaan brändin ytimen, ja nyt tutkitusti eettistä, ekologista ja läpinäkyvää liiketoimintaa jatketaan kymmenen vuoden kokemuksella täydellä teholla eteenpäin. Tänäkin vuonna on tavoitteena kasvaa.

Helsinkiläinen miestenvaateyritys FRENN sai parhaat pisteet Eettisen kaupan puolesta ry:n vuosittaisessa vastuullisuusvertailussa

Eetti selvitti toista kertaa suomalaisten vaateyritysten vastuullisuustyötä ja siitä viestimistä. Tänä vuonna selvityksen parhaimmat pisteet 29/34 sai Jarkko Kallion ja Antti Laitisen vuonna 2013 lanseeraama miestenvaatemerkki FRENN. Ränkkää brändi 2020 -raportissa arvioitiin 35 suomalaisen vaatemerkin ilmasto, ympäristö- ja ihmisoikeustyötä ja läpinäkyvyyttä. Ilmastotyöstä FRENN sai täydet pisteet.

FRENN pukee kolme miestä linnan juhliin

Helsingissä vuonna 2013 lanseerattu FRENN tekee historiaa ja valmistaa suomalaisena miestenvaatemerkkinä kolme mittatilauspukua Linnan juhliin. Pukujen suunnittelijana toimii FRENNin toinen perustaja Antti Laitinen.

FRENN – suomalaisella työllä maailmalle

Lanseerasimme Antti Laitisen kanssa uuden suomalaisen miestenvaatemerkin FRENNin Helsingissä elokuussa 2013. FRENN on rentoa räätälöintiä työhön ja vapaa-aikaan. Ajatus uudesta merkistä oli muhinut pitkään. Nyt oli toteutuksen aika.