Tämän kertainen Suomalaisen Työn Liiton jäsen- ja sidosryhmälehti Jussi keskittyy erityisesti yhteiskunnallisiin yrityksiin ja niiden tuottamiin yhteiskunnallisiin vaikutuksiin. Lehdessä avataan sitä, mitä yhteiskunnallinen yritys tarkoittaa ja esitellään muutama mielenkiintoinen yhteiskunnallinen yritys.
Lehden ilmiö-jutussa yhteiskunnallisten yritysten ominaisuuksista ja niiden merkityksestä kertovat Yhteiskunnallinen yritys -toimikunnan puheenjohtaja Kari Neilimo, toimikunnan varapuheenjohtaja ja Demos Helsingin toiminnanjohtaja Tuuli Kaskinen sekä Honkalampi-säätiön palvelujohtaja Arto Mononen. Yhteiskunnallinen yritys -merkkiyrityksistä mukana ovat Honkalampi-säätiö ja Suomen Komediateatteri.
Lehden pääkirjoittajana toimii Kemppi Oy:n hallituksen ja Suomalaisen Työn Liiton johtokunnan puheenjohtaja Teresa Kemppi-Vasama. Merkillisenä tulokkaana esittäytyy ensimmäinen yritys, joka on saanut kaikki kolme Suomalaisen Työn Liiton myöntämää merkkiä; Lahden Työn Paikka Oy.
Merkkituotteena esitellään Stala, jonka kaikille tuotteille, kuten keittiön komposiittialtaille on myönnetty Design from Finland -merkki. Jo yli 40-vuotta Lammilla toiminut Lammin Ikkuna Oy esittelee toimintaperiaatteitaan Benchmark-jutussa.
Tutkittua-osiossa paneudutaan monen suomalaisen lähellä sydäntä olevaan mökkeilyyn, sen kansantaloudellisiin vaikutuksiin ja mökkeilyn muutokseen. Kansainvälisenä casena esitellään viiden suomalaisyrityksen (Abloy, Isku, Korpinen, Oras ja Teknos) ainutkertainen ratkaisu vientimarkkinoille: Hygiene-konsepti, jossa on kiinnitetty huomiota erityisesti kosketuspintoihin ja niiden kautta leviäviin infektioihin.