Legendaarinen Black Horse täyttää 40 vuotta

1970-luvulla mustana hevosena miesten alusasumarkkinoille laukannut Black Horse on varttunut keski-ikäisen miehen ikään ja vakiinnuttanut paikkansa suomalaisten miesten alusvaatteiden asiantuntijana. Tänä päivänä Black Horse on Suomen 4. arvostetuin vaatemerkki*, jonka valikoimasta jokainen mies löytää oman näköisensä ja tyylisensä kalsarit.

Vuonna 1975 Hämeenlinnan Parolassa miesten ja poikien alusvaatemerkiksi syntynyt Black Horse edustaa vahvaa asiantuntemusta suomalaisten miesten alusasupukeutumisessa. Black Horsen valikoimasta jokainen mies löytää oman näköisensä ja tyylisensä kalsarit viettipä aikaansa sitten töissä, kotisohvalla, metsässä tai jäähallilla. Vanhat klassikot ja tämän päivän trendeillä päivitetyt uutuudet takaavat, että Black Horse kirmaa miestenaluspukeutumisen kärkijoukossa myös uudella vuosikymmenellään.

* Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus -tutkimus, 2014

Nanso Group Oy 
Vuonna 1921 perustettu Nanso Group Oy on suomalainen perheomistuksessa oleva yritys, joka tunnetaan yksilöllisestä designista ja näyttävistä kuoseista. Yhtiö myy trikoo- ja alusvaatteita, sukkia ja sukkahousuja Suomen markkinoiden lisäksi mm. Pohjoismaihin, Keski-Eurooppaan ja Venäjälle. Konsernin vahvat brändit ovat Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Amar, Norlyn ja KS Socks. Nanso Group työllistää globaalisti yhteensä 484 henkilöä. Vuonna 2014 yhtiön liikevaihto oli 49,2 miljoonaa euroa.