Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki

Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen vuosittain tekemä Brändien arvostus -tutkimus selvittää miten suomalaiset kuluttajat arvostavat eri brändejä, tuotemerkkejä ja yrityksiä. Tutkimuksen mukaan Nanso on Suomen arvostetuin vaatemerkki.

Nanso nousi Brändien arvostus 2014 –tutkimuksessa arvostetuimmaksi vaatemerkiksi viime vuoden toiselta sijalta. Suomen arvostetuimman vaatemerkin lisäksi tutkimuksen kärkisijoilta löytyy toinenkin Nanso Groupin tuotemerkki, kun tutkimuksessa mukana olleiden 1008 brändin joukosta neljänneksi sijoittui Black Horse.

Kesäkuussa 2014 toteutettuun tutkimukseen vastasi yhteensä 1006 15-79 -vuotiasta mannersuomalaista. Tutkimustulos osoittaa, että kuluttajat arvostavat edelleen suomalaista suunnitteluosaamista ja tuotteiden ensiluokkaista laatua, joista Nanso tunnetaan.

Lisätiedot:
Nanso Group Oy, Petteri Kolinen, puh. 040 541 0261, petteri.kolinen(at)nansogroup.com

Vuonna 1921 perustettu Nanso Group Oy on suomalainen perheomistuksessa oleva yritys, joka tunnetaan yksilöllisestä designista ja näyttävistä kuoseista. Yhtiö valmistaa trikoo- ja alusvaatteita, sukkia ja sukkahousuja Suomen markkinoiden lisäksi mm. Pohjoismaiden, Keski-Euroopan ja Venäjän vientiin. Konsernin vahvat brändit Nanso, Finnwear, Black Horse, Vogue, Norlyn ja Amar ovat tunnettuja niin kotimaassa kuin ulkomailla. Nanso Group työllistää globaalisti yhteensä 545 henkilöä. Nanso Groupilla on toimipisteet Nokialla, Hämeenlinnassa ja Torniossa sekä 15 myymälää eri puolilla maata ja oma verkkokauppa Nansoshop.com. Virossa toimivat tytäryhtiö- ja osakkuusyritys, Venäjällä tytäryhtiö sekä Saksassa ja Ruotsissa myyntikonttorit. Yritysmyyntiin Vuonna 2013 yhtiön liikevaihto oli noin 55,4 miljoonaa euroa.